پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
فرماندار نوشهر با بیان اینکه خطر آب های سطحی در نوشهر احساس نمی شود ، گفت:توسعه زیر ساخت فاضلاب در نوشهر نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است
شعارسال: علی شادمان در مورد وضعیت شهرستان نوشهر ، اظهارداشتبارش ها در فصول سرما در استان های شمالی کشور همچون گیلان و مازندران از ساختار سیلابی برخوردار هستند.

فرماندار نوشهر تصریح کردبارش ها موجب می شود تا پدیده آب های سطحی در استان های شمالی به دغدغه نخست مردم و مسؤلان تبدیل شود.

شادمان با تأکید براینکه رودخانه ها در نوشهر لایروبی شده است و از این بابت احساس خطر نمی کنیم ، اذعان داشت: در شهرستان نوشهر در بحث آب های سطحی با توجه به اقدامات انجام شده احساس خطر نمی کنیم.

وی با اشاره به ساختار فعال ستاد بحران در شهرستان ، خاطرنشان کردستاد بحران در نوشهر گذرگاه ها و کانون های آب های سطحی را شناسایی کرده است که با شناسایی این گذرگاه ها لوله گذاری و سایر اقدامات در هدایت آب سطحی در حال انجام است.

فرماندار نوشهر در بحث فاضلاب با اشاره به کمبود بودجه برای توسعه زیر ساخت فاضلاب در نوشهر ، تصریح کرددنبال جذب اعتبارات برای توسعه زیر ساخت فاضلاب در شهرستان نوشهر هستیم.

شادمان خاطرنشان کرد: زیر ساخت فاضلاب در استان های شمالی کشور از جمله زیر ساخت های مهم به شمار می رود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری کاسپین، تاریخ انتشار: سه شنبه 2 آذر 1395، کدخبر: 171017، www.caspress.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین