پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۸۷۷۴۰
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
در خبر بشکلی مبهم اشاره می‌شود که با تلاش پاسدارن گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه استان یزد، مجموعه بزرگ چادرملو استان که سهم بالایی در صادرات دارد، بیش از ۹۲ درصد از تعهدات ارزی خود به مبلغ بیش از ۵۶۰ میلیون دلار را انجام و این مبلغ به کشور بازگشت. سوال اینجاست که مگر پشت پرده این ارز چه بوده است؟ آیا با کلاهبرداری و اختلاس مواجه بودیم یا عدم پاسخ به تعهدات؟ آیا پای سو مدیریت مدیران چادرملو در کار است یا بد عهدی صرافی و واسط‌های مالی؟ افکار عمومی به دنبال شفاف شدن داستان ارز‌های شرکت چادر ملو می‌باشد.

شعار سال: با تلاش پاسداران گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه یزد، ۵۶۰ میلیون دلار ارز به کشور بازگشت.

خروج ارز از کشور دارای ضوابط خاصی است. برای خروج ارز مجوز‌های لازم باید کسب شود. میزان خروج ارز نیز تحت مقررات مربوطه صورت می‌گیرد. اظهارنامه گمرکی برای خروج ارز به مبلغ بالا ضروری است. خروج ارز چالش‌های جدی برای اقتصاد کشور به دنبال دارد.

روابط عمومی سپاه الغدیر استان اعلام کرد: در پی واگذاری ماموریت به سازمان اطلاعات سپاه در راستای بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به کشور، این مهم در استان یزد در دستور کار ویژه این سازمان قرار گرفت.
آنچه دیگران میخوانند:

در همین راستا با تلاش پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه استان یزد، مجموعه بزرگ چادرملو استان که سهم بالایی در صادرات دارد، بیش از ۹۲ درصد از تعهدات ارزی خود به مبلغ بیش از ۵۶۰ میلیون دلار را انجام و این مبلغ به کشور بازگشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شمانیوز، تاریخ انتشار:۲۴ فروردین ۱۴۰۲، کدخبر:۱۵۲۰، www.shomanews.net

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین