پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۹۲۹
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
"وپاسار"، در آخرین گزارش ماهانه خود که مربوط به اسفند ماه ۱۴۰۱ می‌باشد، درآمد محقق شده از ابتدای سال مالی تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ را نسبت به سال مالی ۱۴۰۰، با رشد ۶۵ درصدی اعلام کرد. مجموع درآمد محقق شده پاسارگاد از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ نزدیک به ۷۰.۱۶۳ میلیارد تومان اعلام می‌شود که نسبت به رقم ۴۲.۶۲۹ میلیارد تومانی در سال مالی ۱۴۰۰ نشان از رشد ۶۵ درصدی درآمد این بانک در سال مالی ۱۴۰۱ دارد. مدیریت متمرکز با نظارت حداکثری، چابکی فعالیت‌ها، تیم گرایی و فرصت شناسی اقتصادی، در کنار پاسخگویی به تکالیف قانونی واگذار شده به بانک پاسارگاد، از مهمترین علل موفقیت این بانک محسوب می‌شود.

شعار سال: بانک پاسارگاد با نماد "وپاسار" در بورس، در آخرین گزارش ماهانه خود که مربوط به اسفند ماه ۱۴۰۱ می‌باشد، درآمد محقق شده از ابتدای سال مالی تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ را نسبت به سال مالی ۱۴۰۰، با رشد ۶۵ درصدی اعلام کرد.

 بانک پاسارگاد با نماد "وپاسار" در گزارش ماهانه مربوط به اسفندماه ۱۴۰۱ در کدال، ارقامی مربوط به میزان درآمد تسهیلات اعطایی، درآمد‌های سپرده گذاری، درآمد کارمزد، درآمد سرمایه گذاری و درآمد اوراق بدهی محقق شده سال مالی ۱۴۰۱ را ارائه می‌کند.

رشد ۶۵ درصدی درآمد محقق شده
بر اساس این گزارش منتشر شده، مجموع درآمد محقق شده پاسارگاد از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ نزدیک به ۷۰.۱۶۳ میلیارد تومان اعلام می‌شود که نسبت به رقم ۴۲.۶۲۹ میلیارد تومانی در سال مالی ۱۴۰۰ نشان از رشد ۶۵ درصدی درآمد این بانک در سال مالی ۱۴۰۱ دارد.

در گزارش اسفندماه ۱۴۰۱ نیز تسهیلات اعطایی بیشترین گزینه درآمدی برای بانک پاسارگاد بوده است که رقم ۱۰.۳۴۵ میلیارد تومانی را به ثبت می‌رساند و با توجه به رقم ۴.۷۹۲ میلیارد تومانی در بهمن ماه نشان از رشد قابل توجه ۱۱۵ درصدی در دوره یک ماهه اسفند ماه ۱۴۰۱ دارد.

پس از درآمد تسهیلات اعطایی، درآمد کارمزد‌ها بیشترین بخش درآمدی بانک پاسارگاد بوده است که در اسفند ماه ۱.۲۷۳ میلیارد تومان درآمد به ثبت رسانده است که نسبت به بهمن ماه ۱۴۰۱ رشد ۲۱۷ درصدی داشته است، زیرا درآمد کارمزد در بهمن ماه ۴۰۰ میلیارد تومان در کدال گزارش شده است.

درآمد سپرده گذاری در اسفندماه ۱۴۰۱ نیز از رشد قابل توجهی نسبت به بهمن ماه برخوردار بوده است، به طوری که در اسفندماه درآمد محقق شده از سپرده گذاری‌ها ۲۳۷ میلیارد تومان بوده است. درحالی که در بهمن ماه ۴۶ میلیارد تومان به ثبت رسیده است. در نتیجه در اسفندماه درآمد سپرده گذاری‌ها ۴۰۹ درصد رشد نشان می‌دهد.

درآمد اوراق بدهی نیز در اسفندماه ۱۴۰۱ معادل ۱۰۶ میلیارد تومان گزارش می‌شود درحالی که در بهمن ماه این درامد ۱۴ میلیارد تومان بوده است که این بخش از درآمد نیز رشد ۶۶۸ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد سرمایه گذاری نماد وپاسار نیز در اسفند ماه، ۱۷۳ میلیارد تومان بوده است.

وضعیت تسهیلات اعطایی در فروش اقساطی، جعاله، مرابحه، اجاره به شرط تملیک، سلف، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و ... بوده است و جمع درآمد تسهیلات اعطایی این بانک از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه درآمدی معادل ۶۳.۹۳۷ میلیارد تومان اعلام شده است؛ که این رقم در مدت مشابه سال ۱۴۰۰ معادل ۳۸.۳۶۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۶۶ درصدی درآمد تسهیلات در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ را نشان می‌دهد.

همچنین درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی ارزی بانک پاسارگاد در اسفندماه سال ۱۴۰۱ معادل ۲.۸۲۵ میلیارد تومان شناسایی می‌شود و باتوجه به رقم ۳۰۹ میلیارد تومانی در بهمن ماه، نشان از رشد ۸۱۳ درصدی در دوره یک ماهه اسفندماه دارد.

جمع سپرده‌های سرمایه گذاری (دیداری و ارزی نزد بانک ها) طی دوره اسفند ماه ۱۴۰۱ معادل ۲۵.۳۲۱ میلیارد تومان که نسبت به بهمن ماه نیز رشد قابل توجهی را در کدال نشان می‌دهد.

در ادامه، در جداول ذیل مقایسه درآمد محقق شده بانک پاسارگاد در دو دوره بهمن و اسفند ماه ارائه می‌شود تا مقایسه‌ای از رشد قابل توجه درآمد محقق شده در اسفند ماه از این نماد بورسی نشان داده شود.

گزارش فعالیت بانک پاسارگاد با نماد " وپاسار" در اسفند ماه ۱۴۰۱

رشد ۶۵ درصدی درآمد محقق شده

گزارش فعالیت بانک پاسارگاد با نماد وپاسار در بهمن ماه ۱۴۰۱

رشد ۶۵ درصدی درآمد محقق شده

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری فرصت امروز، تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۴۰۲۰۱۲۷، www.forsatnet.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین