پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۳۰۹
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه با اشاره به تشکیل قرارگاه عملیاتی در این نهاد گفت: ۲۱۰ بستر فسادزا شناسایی و برنامه‌ریزی جدی برای از بین بردن این فساد برون قضایی انجام شده است.

شعار سال: حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق روز پنجشنبه - چهارده اردیبهشت - در آیین تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان، با بیان اینکه نام لرستان تداعی‌کننده غیرت، شجاعت و صفای مردم استان و زبانزد ما ایرانیان است، اظهار داشت:طی ۴۴ سال گذشته زحمات فراوانی توسط مردم استان کشیده شده، همچنان‌که در تاریخ ثبت شده که چه جوانان برومند و شایسته‌ای را راهی جبهه حق علیه باطل کردند.

۲۱۰ بستر فسادزا برون قضایی در کشور شناسایی شد؛ تشکیل قرارگاه عملیاتی در قوه قضاییه
وی تاکید کرد: امروز همه ما در قوه‌های سه‌گانه به عنوان حقیقت و نه شعار باید اعتقاد به این داشته باشیم که ما صاحب مردم نبوده، بلکه خادم ملت به معنای واقعی کلمه هستیم، بنابراین رضایت مندی مردم در همه سطوح باید دغدغه همه مسئولان شود.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه امسال برنامه دادگستری‌های سراسر کشور را از ماموریت‌محور به سمت هدف‌محور تغییر دادیم، افزود: هدف‌محور یعنی اینکه اجرای عدالت، رضایت مندی مردم و احقاق حق در اصل و اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام مصدق بیان داشت: سختی کار در دستگاه قضایی هیچ‌گاه مورد توجه قرار نمی‌گیرد، اما وظیفه داریم که بر اساس موازین اسلامی برخورد مناسبی را با ارباب رجوع داشته باشیم.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه عملیاتی برای اجرای فرامین رهبری در قوه قضاییه، گفت: یکی از بخش‌های این قرارگاه در خصوص مبارزه با فساد در درون و برون قوه قضائیه است.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به شناسایی ۲۱۰ بستر فسادزا برون قضا، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی جدی برای از بین بردن این فساد برون قضایی انجام شده است.

حجت‌الاسلام مصدق با بیان اینکه قوه قضائیه با سند پشتیبان علمی برنامه‌ها را پیش می‌برد، گفت: مردم‌مداری از مهمترین برنامه‌های قوه قضائیه است، کمااینکه در سفر‌های استانی و با مشاهده پرونده‌های مردمی، آن را ملاحظه و به صورت پایلوت آن مانع را در سراسر کشور حل می‌کنیم.

وی ادامه داد: جلسه امروز برای تکریم مدیری عزیز برگزار شده که حدود ۴ سال به عنوان رئیس کل دادگستری لرستان خدمت کرد، از تلاش‌های مجدانه رزم تشکر کرده و حجت‌الاسلام شهواری را به عنوان رئیس جدید دادگستری استان معرفی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه لرستان یکی از استان‌های پرافتخار در وجوه مختلف از جمله اغتشاشات اخیر است، افزود: این مهم نشان از مدیریت توام با همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های نظامی، انتضامی، امنیتی و قضایی است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین سعید شهواری را به سمت رئیس کل دادگستری و رئیس شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان لرستان منصوب کرد.

پیش از این محمد رزم مسوولیت ریاست دادگستری کل این استان را بر عهده داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر:۱۳۵۴۴۷۲، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین