پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۸۸۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: احداث و توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در دستور کار دولت سیزدهم بوده و ما هم در وزارت علوم احداث این خوابگاه‌ها را جزو اولویت‌های خود می‌دانیم.

شعار سال: محمد علی زلفی‌گل روز پنجشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: برای خوابگاه‌های متاهلی خوشبختانه قانون جهش مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ظرفیت خوبی را ایجاد کرده است و در استان‌ها روسای دانشگاه‌ها می‌توانند طی تعامل با خیران نسبت توسعه این خوابگاه‌ها اقدام کنند.

احداث و توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در دستور کار دولت است
وی با انتقاد از نبود ارتباط سازنده بین صنعت و دانشگاه بیان کرد: بسیاری از دانشگاه‌های کشور به دلیل بی رغبتی صنایع نسبت به تعامل با دانشجویان، مهارت محور نیستند که در برنامه هفتم توسعه به دنبال ایجاد مشوق جهت استفاده صنایع از دانشجویانِ کارورز هستیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات همچنین با اشاره به ارتقای جایگاه دانشگاه هرمزگان در بین دانشگاه‌های کشور، اظهار کرد: از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی در توسعه آموزش عالی و تجهیز آزمایشگاه‌های استان استفاده شود.

احداث و توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در دستور کار دولت است
زلفی گل با اشاره به اینکه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان در حال حاضر از طریق تجهیزاتی که دارد، درآمدزایی می‌کند، ادامه داد: تجهیز آزمایشگاه مرکزی دانشگاه هرمزگان نیز می‌تواند در خدمات‌دهی به نیاز‌های آزمایشگاهی کشور موثر باشد که بزودی بودجه‌ای از محل تامین صندوق توسعه ملی به این دانشگاه پرداخت خواهیم کرد.

وی یادآورشد: در هرمزگان، شهرستان‌هایی که ظرفیت احداث دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای دارند را معرفی کنید، چرا که دیگر به دنبال توسعه دانشگاه‌ها به شکل مرسوم گذشته نیستیم بلکه تلاش داریم به سمت توسعه رشته‌های فنی و ایجاد اشتغال حرکت کنیم.

پیش از ظهر امروز پنجشنبه با استقبال دوستی استاندار هرمزگان در فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس، محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات وارد بندرعباس شد.

دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان، حضور در جمع دانشجویان و همچنین شرکت در آیین افتتاحیه اردو‌های راهیان پیشرفت اساتید دانشگاه از اهداف سفر وزیر علوم به بندرعباس است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر:۸۵۱۰۱۵۸۰، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین