پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۰۹۴۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
وزیر علوم تحقیقات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از روسای دانشگاه‌ها این انتظار می‌رود که فرزندانمان را که به آن‌ها سپردیم مراقبت کنند و آرامش و آسایش آن‌ها را تامین کنند، گفت: با توجه به قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، این وظیفه بر عهده دانشگاه‌ها گذاشته شده است که ۱۰ درصد درآمد اختصاصی دانشگاه‌ها و ۱۰ درصد هم از تملک دارایی دانشگاه‌ها صرف ساخت خوابگاه متاهلین شود.
شعار سال: محمد علی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی خوابگاه متاهلین دانشگاه زنجان و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از روسای دانشگاه این انتظار می‌رود که فرزندانمان را که به آن‌ها سپردیم مراقبت کنند و آرامش و آسایش آن‌ها را تامین کنند، اظهار کرد: با توجه به قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، این وظیفه بر عهده دانشگاه‌ها گذاشته شده است که ۱۰ درصد درآمد اختصاصی دانشگاه‌ها و ۱۰ درصد هم از تملک دارایی دانشگاه‌ها صرف ساخت خوابگاه متاهلین شود.

وزیر علوم با اشاره به اینکه دانشجویان ارشد و دکتر در سنین ازدواج هستند، تصریح کرد: دانشجویان نباید حداقل در دوران تحصیل دغدغه مسکن را داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز ساخت خوابگاه متاهلین دانشگاه زنجان گفت: این اقدام از سوی دانشگاه زنجان ستودنی است و از این بابت از مسوولان دانشگاه تشکر می‌کنم.

زلفی گل با بیان اینکه خداوند برای کار‌های خیر کمک می‌کند، گفت: انشاالله که هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری خوابگاه متاهلین دانشجویان دانشگاه زنجان باشیم.

خوابگاه متاهلین دانشگاه زنجان در چهار طبقه که مساحت هر طبقه ۵۵۰ متر و زیر بنای کل هر بلوک ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع که در هر طبقه همکف ۸ واحد و طبقات بعد به تعداد ۱۰ واحد احداث خواهد شد.

تعداد واحد کل بلوک‌ها ۳۸ واحد و اعتبار اختصاص یافته برای احداث خوابگاه متاهلین ۶۰ میلیارد تومان است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۴۲۰۰۰۰۲۳۲، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین