پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۷۴۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
از رئیس جمهور تقاضا داریم در صورت ناز و نوز شرکت‌های هواپیمایی، سوخت یارانه‌ای پرواز‌ها را قطع کنید و در پرواز‌های خارجی، تشدید بازرسی برای قاچاق ارز به داخل هواپیما داشته باشید. خیلی را سر عقل می‌آورد. اگر شرکتی هم وارد حوزه لج شد (عموما بهانه تعمییرات و کمبود قطعه برای خواباندن موقت پرواز‌ها برای وارد کردن فشار را می‌گیرند)، مقرر کنید ریز قطعه خراب مورد ادعا را باید مشخص کند و چنانچه هواپیما قصد پرواز داشته باشد، باید منبع تامین قطعه از راه قانونی (تاکید می‌گردد از راه فانونی) مشخص بوده تا اجازه پرواز داده شود. چند شرکت را به باسن بنشانید، مابقی یاد می‌گیرند یک من ماست چند کیلو جواهر داره.

شعار سال: در هفته‌ها و ماه‌های اخیر مسئله کمیابی بلیت هواپیما، سفر هوایی را برای مردم به یک چالش جدی تبدیل کرده است.

راهکار عجیب برای کاهش قیمت سفر هوایی؛ مراقب باشید کار به قرعه کشی بلیت هواپیما نرسد! + پیشنهاد شعار سال
بررسی موردی پرواز تهران به شیراز برای روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سایت‌های فروش بلیت هواپیما نشان می‌دهد تا نیمه دوم خردادماه پروازی وجود ندارد، مگر اینکه ظرفیت‌های جدیدی ایجاد شود.

در همین رابطه و در جدیدترین اخبار نیز سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از جمع شدن سایت‌های بلیت فروشی خبر داد تا از این طریق معضل کمبود‌ها و گران فروشی‌ها برطرف شود!

تعداد بازدید : 1

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار:۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر:۷۱۶۸۳۸، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین