پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
شرکت پشتیبانی امور دام واقعا چه نقشی در تنظیم بازار گوشت کشور دارد؟ نظارت موثره بر این شرکت کجاست؟ چرا جریان تحقیق و تفحص از این شرکت با مخالفت بعضی ها مواجه می شود؟ و ... اینها سوالاتی است که باید از این شرکت و شیوه شرکت داری به مثال قوطی درب بسته پرسید؟ معنای واردات 500 هزار راس دام از پاکستان چیست؟ چرا در زمان کشتار دام های مولد داخلی و صادرات به اصطلاح قاچاق دام از ایران، این شرکت روزه سکوت داشت. اقایان سازمان بازرسی ، مجلس محترم، دیوان محترم محاسبات، بازرسی نهاد ریاست جمهوری، بازرسی محترم بیت حضرت آقا ، وزارت محترم امنیت ، ما در خصوص عملکرد این شرکت و اثرگذاری ها و پیامدهای توسعه ای ان ، هشدار می دهیم. در سنوات ماضی با برخی از مدیران عامل این شرکت نشست هایی داشته ایم، خروجی نداشت. اگر باور ندارید، دستمان را اندکی بازتر بگذارید تا ارکان پوشیده این شرکت را با نورافکن افشاگری روشن کنیم و اثبات ادعا شود. جناب صدرالله دولت، اگر هم قصد شعار برای نامزدی احتمالی پست وزارت داری، از همین امروز هشدارهای ما و ذره بین روی عملکردت را جدی بگیر و بعدا گلایه نداشته باش.

شعارسال: صدرالله دولت بعد از ظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی تولید گوشت قرمز، واردکنندگان دام، مدیران کشتارگاه‌ها و واحد‌های بسته‌بندی گوشت استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان به خاطر داشتن مرز مشترک با کشور‌های نظیر پاکستان و موقعیت بازارچه‌های مرزیش ظرفیت قابل توجهی برای واردات دام و در نتیجه تامین نیاز کشور به گوشت قرمز به جای طی مسیر طولانی واردات از دیگر کشور‌ها دارد.

شرکت پشتیبانی امور دام،وارداتچی کم خاصیت یا تظیم کننده نااهل بازار؟ یا سازمانی کارا که ما چشم بصیرت دیدن عملکردش را نداریم؟

وی تاکید کرد: به منظور تحقق اهداف تعیین شده در این زمینه ضروری است با همت والا مسئولان استانی در قالب یک برنامه منظم و دقیق به پروار، کشتار و بسته بندی حدود ۵۰۰ هزار رأس دام اندیشیده شود تا محصل همه اقدامات منجر به عدم واردات گوشت منجمد از کشور‌های دیگر شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی تبدیل استان سیستان و بلوچستان به هاب قرنطینه دام را در اولویت دارد، تصریح کرد: به منظور رونق واحد‌های پرواربندی در این استان نگرانی در زمینه نهاده‌های دامی وجود ندارد و تمام ظرفیت‌های ملی برای حمایت از این بخش مهیاست.

وی همچنین بر توسعه واحد‌های بسته بندی گوشت قرمز در سیستان و بلوچستان جهت بسته‌بندی تاکید کرد.

در این نشست معاون سازمان دامپزشکی کشور، معاون امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیران کل ادارات وابسته جهادکشاورزی و جمعی از فعالان اقتصادی در تولیدگوشت حضور داشتند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21خرداد1402، کدخبر: 2909329، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین