پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
نماینده سهام‌دار پتروشیمی مازندران با بیان اینکه پتروشیمی در بهشهر هیچ ارتباطی با میانکاله ندارد، گفت: مجوز محیط زیست برای اجرای پتروشیمی در مازندران را دریافت کردیم.

شعارسال: در حالی‌که روز دوشنبه ۱۲ تیر، سعید کریمی، مدیرکل دفتر ارزیابی زیست‌محیطی سازمان حفاظت محیط زیست مدعی شده بود که «هیچ زمانی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده است»، قاسم خلیلی، نماینده سهام‌داران پتروشیمی مازندران ادعا کرد که اسناد و مجوز‌های لازم را دریافت کرده‌اند. خلیلی در ادامه ادعا کرد که پتروشیمی بهشهر ارتباطی به میانکاله ندارد.

ادعای دریافت مجوز محیط زیست برای اجرای پتروشیمی در مازندران

این ادعا در حالی عنوان می‌شود که هفته گذشته رئیس سازمان محیط زیست گفته بود «پرونده پتروشیمی میانکاله تمام شده است و باید به تخلفات رسیدگی شود.»

خلیلی در بخشی از صحبت‌هایش در واکنش به سعید کریمی که گفته بود مجوز باید امضا، هولوگرام و مهر برجسته داشته باشد گفت: «هولوگرام قانون و قاعده محیط زیست است، من پاسخگو نیستم. من مجوز با سربرگ محیط زیست و امضای معاونین را در اختیار دارم.»

تعداد بازدید : 10

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13تیر1402، کدخبر: 14020413000491، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین