پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۱۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۸
در پی موضع گیری های محمد خدابخشی نماینده الیگودرز و گلایه از بسته شدن حساب اداره کل راه و شهرسازی استان توسط شهرداری خرم اباد برای بدهی حدود 250 میلیارد تومانی ، مجید دریکوند نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد اقدام به ارسال توضیحاتی برای رسانه ها و افکار عمومی در قالب نامه سرباز گلایه آمیز ، نموده است.

شعارسال: جناب آقای خدابخشی، نماینده محترم مردم شریف الیگودرز، لطفا حق مردم خرم آباد را ضایع نکنید. امروز در خبر‌ها خواندیم که جناب دکتر خدابخشی در جلسه شورای برنامه ریزی استان به صورت ویدئو کنفرانس شرکت نموده و به بسته بودن حساب‌های اداره کل راه و شهرسازی با شکایت شهرداری خرم آباد اعتراض کرده اند، اما چرایی موضوع را جویا نشدند.

جناب خدابخشی، لطفا حق مردم خرم آباد را ضایع نکنید

یا ایشان از موضوع باخبرند که مصداق تضییع حقوق مردم شهر خرم آباد است یا بی خبرند که اصل اظهار نظر و اعتراض ایشان محل ایراد است.

شهرداری خرم آباد بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان بابت چندین فقره پرونده از راه و شهرسازی استان طلب دارد، که بعد از سال‌ها دوندگی و طی کردن همه راه ها، موضوع از طریق شکایت و اخذ رای و نهایتا صدور اجرائیه جهت انسداد حساب‌های راه و شهرسازی و الزام به پرداخت بدهی منتهی شده است.

به عنوان نماینده مردم شهر خرم آباد موظف به دفاع از این حق هستم. یک مقایسه کوچک ارائه می‌کنم:

کل بودجه شهرداری خرم آباد برای سال ۱۴۰۲ کمتر از هزار و صد میلیارد تومان است البته به شرط تحقق، تنها ۲ پروژه تقاطع غیر همسطح شریعتی و مسکن مهر نزدیک به ۲۶۵ میلیار تومان هزینه دارد، تزریق این مبلغ (بدهی راه و شهرسازی) جان تازه‌ای به کالبد خسته خرم آباد است سوای اینکه حق مردم و شهر هم است. تصور کنید که فقط ۲۵۰ میلیارد تومان صرفا صرف آسفالت شهر شود و ....

به جناب خدابخشی حق می‌دهم که مدافع موکلین خود باشد، اما این اجازه را نمی‌دهم که حقوق مردم خرم آباد را با فشار بر استاندار محترم و بومی لرستان ضایع کند. حکم صادره قطعی بوده و راه و شهرسازی موظف به پرداخت است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی پایگاه خبری یافته

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین