پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۳۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
در مصاحبه‌ای که در سال ۱۳۹۲ به مناسبت تولد ۷۳ سالگی احمدرضا احمدی در ایسنا منتشر شده، احمدرضا احمدی به سوالی درباره مراسم تشییع جنازه‌اش پاسخ می‌دهد. زنده‌یاد احمدرضا احمدی می‌گوید: «زیر تابوتم آیدین باشه. مسعود کیمیایی باشه، کافی است. من یه شانسی دارم که نیما نداشته. ما چون در مجتمع زندگی می‌کنیم، این‌جا دوهزار نفرند، احتمالا اون روزی که منو می‌برند، خیلی‌ها خواهند بود... مسیر تشییع جنازه‌ام از جلوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشه، این را حتی به رییس اون‌جا هم گفتم، اصلا چیز بدی نیست.»

شعارسال: در مصاحبه‌ای که در سال ۱۳۹۲ به مناسبت تولد ۷۳ سالگی احمدرضا احمدی در ایسنا منتشر شده، احمدرضا احمدی به سوالی درباره مراسم تشییع جنازه‌اش پاسخ می‌دهد.

احمدرضا احمدی: کیمیایی و آغداشلو زیر تابوتم باشند

زنده‌یاد احمدرضا احمدی می‌گوید: «زیر تابوتم آیدین باشه. مسعود کیمیایی باشه، کافی است. من یه شانسی دارم که نیما نداشته. ما، چون در مجتمع زندگی می‌کنیم، این‌جا دوهزار نفرند، احتمالا اون روزی که منو می‌برند، خیلی‌ها خواهند بود... مسیر تشییع جنازه‌ام از جلوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشه، این را حتی به رییس اون‌جا هم گفتم، اصلا چیز بدی نیست.»

مراسم تشییع پیکر احمدرضا احمدی روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

خانواده احمدرضا احمدی در اطلاعیه‌ای نوشته‌اند: «پنجشنبه ۹ صبح بیست و دوم تیرماه ۱۴۰۲، مقابل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (طبق خواسته شاعر) احمدرضا احمدی را به آغوش خواهیم کشید و به یاد تمام سال‌ها که با شعر و صدا و کلماتش همدم لحظه‌های ما بود همدمش خواهیم بود و در کنارش.»

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 21تیر1402، کدخبر: 733243، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین