پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۶۵۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹
طبیعی است که دشمن ذاتش دشمنی کردن است و انتظار شفقت از دشمن، ابلهانه ترین انتظار خواهد بود. اما دشمن کشور ما ادعای ترور هدفمند و دست های تمییز دارد. قضاوت با شما، کشتن پدر در مقابل دیدگان فرزند را جز جنایت چه می توانیم بنامیم.از هر دیدگاهی که شما بدان معتقد باشید با هر معیاری از انسانیت، اخلاق ، حقوق ، تخاصم و غیره که می خواهید متر کنید؟ وقتی می گوییم جنایات موساد، جنایات رژیم بچه کش، جنایات اسرائیل، به این موارد اشاره داریم. روح شهید داریوش رضایی نژاد و سایر شهدای هسته ای کشور ، شاد.

شعارسال: به تصویر کشیدن هنری واقعیات، در روشنگری مردم و حساس سازی ان‌ها نسبت به امور و اگاه سازی‌های لازم، نقش شگرفی دارد. سکانس پایانی فیلم هناس به شیوه شهادت شهید داریوش رضایی نژاد در مقابل چشمان خانواده و فرزندش اشاره دارد. قضاوت درباره ترور هدفمند اد‌عا شده توسط سرویس موساد اسرائیل و فعالیت با دست‌های تمییز، با خودتان.

 

تعداد بازدید : 25

شنیده های غیر رسمی داریم از یک عملیات برون مرزی مقابله با دشمنی که در جریان بمبگذاری در ایران، زمینه شهادت جمعی از مقامات و مردم را فراهم کرده بود. وقتی خبر دادند که فرد عموما در موقعیت عملیات موفق قرار داشته ولی همراه بچه اش هست، دستور رسید که به هیچ وجه هیچ عملیاتی در حضور فرزند روی پدر انجام نگیرد و پلن های دیگر برنامه دنباله گیری شود. وقتی از اسلام و عبارت سیاست ما عین دیانت ماست، حرف می زنیم، از چنین مصادیقی صحبت می کنیم. وقتی از هزینه کردن برای انقلاب و نظام حرف می زنیم، از سیصد هزار شهید ، منجمله شهدای حرم و شهدای هسته ای صحبت می کنیم. حال شما بگویید با مدیر اجرایی بی لیاقت حاضر در گام دوم انقلاب ، با این حجم هزینه صرف شده برای پایداری نظام و جمهوری مقدس اسلامی، چکار باید کرد؟ شما بگویید با برخی کم لطفی و سطحی نگری بعضی از شهروندان چکار باید کرد؟ حتی چطور می شود پذیرای توجیه گری بعضی مدیران مسبب شرایط نامناسب اقتصادی منجر به ایجاد فشار بر مردم بود؟

***

*نماهنگ به نام پدر
 
به مناسبت سالگرد شهادت دانشمند جوان هسته‌ای شهید داریوش رضایی‌نژاد، گوشه‌هایی از حضور ۱۲ سال قبل رهبر انقلاب در منزل شهید رضایی‌نژاد و دیدار اخیر آرمیتا دختر این شهید با رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور را در نماهنگ «به نام پدر» منتشر کرد.
 
تعداد بازدید : 9

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین