پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
با موافقت استعفای حمید سجادی از سوی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد و مراسم معارفه وی امروز برگزار می شود.

شعارسال: بعد از سقوط بالگرد و نامناسب بودن وضعیت جسمانی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، وی چند روز پیش استعفای خود را به رئیس‌جمهور تقدیم کرد.

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد

حمید سجادی در دوران فعالیت خود چند بار هم از مجلس کارت زرد گرفت. براین اساس وی نتوانست تا پایان دوره ۴ ساله ریاست جمهوری، به عنوان وزیر کارش را انجام دهد.

سرانجام بعد از اتفاقات رخ داده، ابراهیم رئیسی با استعفای حمید سجادی موافقت و کیومرث هاشمی را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتخاب کرد.

هاشمی پیش از این ریاست کمیته ملی المپیک را برعهده داشت. مراسم معارفه وی امروز برگزار خواهد شد.

پیش بینی می‌شود رئیس جمهور ظرف امروز حکم کیومرث هاشمی را ابلاغ کند.

هاشمی در سال‌های ۱۳۹۲ تا ۹۶ ریاست کمیته ملی المپیک را برعهده داشت. سرپرستی فدراسیون فوتبال، رئیس ستاد مبارزه با دوپینگ کشور، دبیر شورای عالی المپیاد ورزش ایرانیان و قائم‌مقام وزیر در امور تربیت بدنی آموزش و پرورش در سال ۱۳۸۸ از دیگر پست‌های وی بوده است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10مرداد1402، کدخبر: 14020509000077،www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین