پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
یک منبع آگاه مدعی شد حادثهٔ گرگان در فرایند آزمایش موشک وزارت دفاع رخ داده و اخبار منتشرشده دربارهٔ ساقط‌شدن پهپاد صحت ندارد. در عین خبرگزاری دانشجو این خبر را تکذیب کرده است.

شعار سال: یک منبع آگاه مدعی شد حادثهٔ گرگان در فرایند آزمایش موشک وزارت دفاع رخ داده و اخبار منتشرشده دربارهٔ ساقط‌شدن پهپاد صحت ندارد. در عین خبرگزاری دانشجو این خبر را تکذیب کرده است.

آزمایش موشکی وزارت دفاع، علت حادثه گرگان + ماجرای خمپاره عمل نکرده در محوطه بیمارستان گرگان
 صبح امروز صدای چندین انفجار در شهر گرگان موجب بروز خسارات و وحشت مردم شد.

تعداد بازدید : 3


فرمانده انتظامی گلستان اعلام کرد در ۸ نقطهٔ گرگان سقوط جسم ناشناس گزارش شده است. در حال بررسی جزئیات هستیم و اطلاعات تکمیلی را به مردم ارائه می‌کنیم. صدای انفجار ناشی از سقوط این پهپاد در تمام شهر گرگان شنیده شد.

معاون سیاسی استاندار گلستان سقوط یک فروند پهپاد در گرگان را تایید کرد

علی مهاجر گفت: این پهپاد حوالی ساعت ۹صبح ساقط شده و تکه‌های آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرد.

آزمایش موشکی وزارت دفاع، علت حادثه گرگان + ماجرای خمپاره عمل نکرده در محوطه بیمارستان گرگان
وی شایعه ساقط شدن ۸فروند پهپاد را تکذیب کرد و گفت این تکه‌ها مربوط به یک پهپاد می‌باشد؛ نیرو‌های نظامی و امنیتی مشغول بررسی ابعاد این حادثه هستند.

وی گفت در اثر سقوط این پهپاد در مناطق مسکونی دو شهروند مجروح شدند.

تعداد بازدید : 3


آزمایش موشکی وزارت دفاع علت حادثهٔ گرگان بود

یک منبع آگاه به فارس گفت: حادثهٔ گرگان در فرایند آزمایش موشک وزارت دفاع رخ داده و اخبار منتشرشده دربارهٔ ساقط‌شدن پهپاد صحت ندارد.

آزمایش موشکی وزارت دفاع، علت حادثه گرگان + ماجرای خمپاره عمل نکرده در محوطه بیمارستان گرگان
در فرایند آزمایش این موشک سرجنگی منحرف می‌شود و به محلی غیر از مکان معین‌شده برخورد می‌کند. سر جنگی این موشک قابلیت چندتکه‌شدن برای اصابت به اهداف مختلف را دارد که همین امر منجر به برداشت اشتباه و تلقی ۸ انفجار را ایجاد کرده است. خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشته است.

سخنگوی وزارت دفاع: سامانه آزمایشی پدافندی در گرگان سقوط کرده است

سردار طلایی نیک: در مناطق کویری داخل کشور آزمایش‌های سامانه پهپادی و آفندی انجام می‌شود که در یکی از این آزمون‌های تحقیقاتی یکی از سامانه‌ها دچار نقص و متلاشی شدن شد که در اطراف شهر گرگان سقوط کرده است.

خوشبختانه این مسئله تلفات جانی نداشته و اگر خسارت مادی به هموطنان وارد شده باشد از طرف وزارت دفاع جبران می‌شود.

تعداد بازدید : 3


تیم‌های امدادی و عملیاتی در حال جمع‌آوری قطعات فرودآمده هستند. ضمن تشکر از اهالی شریف گرگان انتظار داریم اگر قطعات باقی مانده‌ای را مشاهده کردند از دستکاری و جابجایی خودداری کنند تا تیم‌ها عملیاتی وظایف خود را در اسرع وقت به اتمام برسانند.

آزمایش موشکی وزارت دفاع، علت حادثه گرگان + ماجرای خمپاره عمل نکرده در محوطه بیمارستان گرگان

کشف یک خمپاره عمل نکرده در گرگان/ معاون استاندار: درحال پیگیری هستیم

آزمایش موشکی وزارت دفاع، علت حادثه گرگان + ماجرای خمپاره عمل نکرده در محوطه بیمارستان گرگان
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در گفتگو با ایرنا: موضوع خمپاره عمل نکرده در یک بیمارستان گلستان که همزمان با ساقط شدن یک پهپاد در محوطه این بیمارستان مشاهده شده توسط ماموران امنیتی و نظامی در حال بررسی است. بزودی اطلاع رسانی جامعی در این زمینه انجام خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار گلستان :پرداخت فوری خسارت‌های مالی حادثه‌دیدگان امروز در گرگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از پرداخت فوری خسارت‌های مالی حادثه‌دیدگان امروز در گرگان خبر داد.

 سیدعلی مهاجر اظهار کرد: پیرو حادثه‌ای که صبح امروز در گرگان اتفاق افتاد تیم‌های امدادی، امنیتی و انتظامی در محل حادثه حضور پیدا کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان بیان کرد: طی تقسیم کاری که صورت گرفت قرار بر این شد خسارت‌های مردم توسط شهرداری گرگان در اولین فرصت پرداخت شود.

مهاجر از مردم فهیم گرگان خواست اگر قطعاتی را مشاهده کردند به مسئولان مربوطه اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی گلستان گفت: مردم در صورت مشاهده بقایای حادثه امروز بدون دست زدن به شی مورد نظر، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تماس ۱۱۴، ۱۱۳ و ۱۱۰ به نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی اطلاع دهند تا در اولین فرصت شی مورد نظر منتقل و محل پاکسازی شود.

رضا طلایی‌نیک سخنگوی وزارت دفاع  در خصوص حادثه گرگان گفت: در فرآیند آزمایش تحقیقاتی سامانه‌های آفندی و پهپادی که در منطقه کویری انجام می‌شود و این موضوع سابقه نیز دارد یکی از سامانه‌ها که در فرایند آزمون و تحقیقات بوده دچار نقص فنی می‌شود و با انحراف از مسیر اصلی متلاشی می‌شود و قطعاتی از این سامانه متلاشی شده در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرده و فرود آمده است.

وی ادامه داد: تیم‌های امدادی و عملیاتی مربوطه در حال جمع‌آوری این قطعات فرود آمده و سقوط کرده هستند.

وزارت دفاع اظهار داشت: ضمن قدردانی از اهالی گرگان انتظار داریم که اگر قطعات باقیمانده‌ای را مشاهده کردند از دستکاری یا جابجایی آن‌ها خودداری کنند تا تیم‌های امدادی و عملیاتی که در حال جمع‌آوری هستند، بتوانند وظایف امدادی و جمع‌آوری این قطعات سقوط کرده را در اسرع وقت به اتمام برساند.

گفتنی است؛ حادثه‌ای که امروز در شهر گرگان پیش آمده بر اثر تست یک سامانه موشکی مجهز به کلاهک بارشی، توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح رخ داده است. وزارت دفاع به زودی طی اطلاعیه‌ای جزئیات این حادثه را تشریح خواهد کرد.

 در پس بروز این حادثه، علاوه بر مصدوم‌شدن ۲ شهروند، برخی خانه‌ها، مغازه‌ها و خودرو‌ها نیز دچار خسارت شدند که به گفته سردار طلایی‌نیک خسارت‌های وارده به شهروندان توسط مراجع ذیصلاح جبران خواهد شد.

گرگان در آرامش کامل است و با روشن شدن دقیق ابعاد ماجرا، بازار شایعه‌سازی و دروغ به طور کامل متوقف شده است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین