پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۱۹۴۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
بسیار هشدار داده و خواهیم داد در مورد جاهلان خوارج کله که برداشت سطحی و سنتی از دین منجر به عمل مفسده انگیزشان شده و آتش بر دین و دنیای جامعه اسلامی می‌اندازند. شاید قیاس مع الفارق باشد تشبیه این عتاب و خطاب با دیواره نگاره اخیر میدان ولیعصر (عج ا...) تهران با انعکاس فرمایشی از مقام معظم رهبری درباره بنگاه داری بانک ها. اگر واقعا نیت خیر دارند، بانک‌ها را از طریق شاخص گذاری و ارتقا نظارت از طریف بانک مرکزی کنترل کنند، نه اینکه با انواع لمپن بازی‌ها، آشوب طلبی و برهم زدن نظم اقتصادی و هدف قرار دادن نظام پولی و بانکی، مسئله را تا سرحد پوپولیست بازی‌های زشت تقلیل وضعیت داده و از آن مهمتر، از فرمایش مقام معظم رهبری، سوء استفاده کنند. ما درباره وجود رگه‌های پنهان نفاق و نفوذ، هشدار می‌دهیم. شک نکنید که با دوگانه نفاق- نفوذ، مواجه هستیم.

شعار سال: خبر می‌رسد که دیوار نگاره مسئله دار میدان ولیعصر با موضوع انعکاس فرمایش سال ۱۳۹۷ مقام معظم رهبری درخصوص بنگاه داری بانک‌ها، جمع شده است. اهل نفاق و فتنه، به این حد هم اکتفا نکرده و موضوع را به فشار بانک‌ها به بیت برای حذف این دیوارنگاره مرتبط دانسته اند.

جمع آوری دیوارنگاره جهت دار از میدان ولیعصر با موضوع بنگاه داری بانک‌ها

نکته جالب اینجاست که اگر نیت خیری توسط این جماعت دنباله گیری می‌شد، چرا از طریق قانونگذاری یا تعامل با بانک مرکزی و تقویت اهرم‌های نظارتی بر بانک‌ها، دنباله نمی‌گردد؟ چرا بشدت تمایل به پوپولیستی کردن موضوعات تخصصی دارند؟ سوالی که خیلی مشتاق هستیم، پاسخش را از اندک جماعت خائن به مملکت و دین و مخفی شده در لباس نفاق و ریا و ظاهر سازی شده با صورت انقلاب و دین، جویا شویم. هشدار شرعی، قانونی و انقلابی می‌دهیم که ریزترین ریشه هایتان را هم بیرون می‌کشیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین