پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با هشدار به شکارچیان پرنده در استان های مختلف، از آنها خواست تا برای سلامتی خود، خانواده و دیگر افراد جامعه تا اطلاع بعدی از شکار پرهیز کنند.

شعار سال:

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست پام، علی تیموری گفت: به دلیل شیوع آنفولانزای مرغی از طریق پرندگان مهاجر، پروانه شکار جدید فعلا صادر نمی شود و هر گونه شکار هم تا روشن شدن وضعیت این بیماری نظر به امکان سرایت آن به انسان ها، ممنوع است.

وی خاطر نشان کرد که روز شنبه 13 آذر ماه طی بخشنامه ای به کلیه استان ها اعلام خواهد شد که با توجه به شیوع ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور، پروانه عادی شکار پرنده صادر نشود و شکار پرندگان وحشی برای دارندگان پروانه نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 12 آذر 1395، کد مطلب:5881032 : www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین