پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۹۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
اگر نگوییم بسیاری، اما به طور قطع برخی از شرکت‌های تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت‌هایی هستند که مسائل زیادی گریبانگیر آنهاست یکی از این شرکت‌ها، انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی ایران است.مهدی آل ابراهیم مدیر عامل شرکت کارشناسی ارشد علوم سیاسی است؟ آیا ابوالفضل جهانی پور سگز آبادی نیز عضو موظف هیات مدیره شرکت است که دارای مدرک تحصیلی کاردانی روابط عمومی است؟

شعار سال: اگر نگوییم بسیاری، اما به طور قطع برخی از شرکت‌های تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت‌هایی هستند که مسائل زیادی گریبانگیر آنهاست یکی از این شرکت‌ها، انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی ایران است که نعمت الله ترکی در بازدید اواخر تیر ماه سال جاری از آن گفت: در سال ۱۳۹۴، ۹ دستگاه خودروی لوکس اعم از لکسوس، تویوتا و… با اموال و پول بازنشستگان توسط یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بدون ثبت سفارش از کشور اتریش خریداری و وارد کشور شده است. مشخص نیست اصلا با چه منطقی این کار صورت گرفته و اصل موضوع نیز درحال پیگیری است. متاسفانه پرونده‌هایی از این قبیل، در ادوار گذشته بسیار بوده است.

قحط الرجال در شرکت انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی ایران؟!


در خصوص شرکت انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی ایران می‌توان به ذکر چند نکته اشاره کرد:


۱- مهدی آل ابراهیم مدیر عامل شرکت انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی ایران در مراسم معارفه خود در اسفند سال ۱۴۰۱ گفته بود' قطعا محوریت توجه به حوزه سرمایه انسانی در تحولات پیشرو برای اینجانب یک اصل اساسی است. ' وی همچنین بر رساندن شرکت به جایگاه واقعی آن در سطح بازیگران و تصمیم سازان و تصمیم گیران ملی تاکید کرده بود که حالا پس از گذشت ۶ ماه از آن تاریخ باید در خصوص این دو مقوله اظهار شده از آقای آل ابراهیم خواست که اقدامات انجام شده از سوی وی نه بصورت کلی که به صورت شفاف تشریح شود.

۲- چرا اعضای هیات مدیره شرکت انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی ایران در سایت شرکت معرفی نمی‌شوند؟ یعنی حتی انجام این کار و معرفی و ارائه رزومه مدیران ارشد شرکت اقدامی واهمه انگیز دارند؟ آیا درست است که مهدی آل ابراهیم مدیر عامل شرکت کارشناسی ارشد علوم سیاسی است؟ آیا ابوالفضل جهانی پور سگز آبادی نیز عضو موظف هیات مدیره شرکت است که دارای مدرک تحصیلی کاردانی روابط عمومی است؟

۳ – در خصوص مسائل مطرح شده توسط مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و دیگر موضوعات این شرکت باید علاوه بر مدیران وقت و گذشته شرکت، اعضای شورای نظارت و هماهنگی شرکت نیز پاسخگو باشند به خصوص نماینده کارکنان شرکت دراین شورا.

۴- آیا تمامی مفاد اساسنامه شرکت در تعیین اعضای هیات مدیره شرکت انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی ایران رعایت شده است؟ چرا اساسنامه در سایت شرکت منتشر نشده است؟

۵- آیا محمد تقی بابائی که گفته می‌شود رییس هیات مدیره شرکت انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی ایران است در شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور نیز مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره می‌باشد؟ شرکتی با ۸ شرکت زیر مجموعه. آیا این کار قانونی بوده و مهمتر از آن درست می‌باشد؟ آیا کسی از کارکنان این شرکت یا صندوق بازنشستگی کشوری توانایی ریاست هیات مدیره شرکت انبا‌های عمومی را نداشت تا انرژی و وقت بیشتری را صرف این شرکت بکند چرا که شرکت مذکور در سطح ملی حرف برای گفتن زیاد دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر خبر، تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۴۸۶۵۱، http://www.asrkhabar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین