پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۰۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
به درک که تیم محبوب هستید و مثلا باعث افتخارید. به درک که هوادار دارید. بحث فساد مدیریتی و اهمال و قصور و تقصیر و ترک فعل است. مدعی العموم کجای این داستان قرار دارد آقای دادستان قصد ورود به این پرونده را ندارند؟ خوردند و بردند و زدند و شکستند و به پشم نظارت؟ خاک بر سر این رویه نظارتی. خاک بر سر وزارت ورزشی که مسئولیت خود را انجام نداده یا نمی‌دهد. خاک بر سر فدراسیونی که نظارت کافی ندارد. خاک بر سر نهاد بازرسی که ساکت باشد. خاک بر سر رویه قضایی که بی تفاوت نسبت به این گونه رخدادها، روزگار بگذراند. در شرایط تحریم، گرسنگی و بی پولی بکشیم که چند بی لیاقت و کلاش مثلا سو مدیریت یا فساد داشته اند؟ کل کلاشی‌های مالی یک طرف، آبروی ریخته شده ملی مان در سطح دنیا که ما را بنوعی په په حقوقی- قانونی تصور می‌کنند هم یک طرف. آقای دادستان، لطفا با قید فوریت ورود کنید.

شعار سال: فیفا باشگاه استقلال را در پرونده شکایت مدافع برزیلی فصل گذشته این باشگاه محکوم کرد.

محکومیت استقلال در پرونده سیلوا + پول ملت و پشم نظارت، مدعی العموم کجای این پرونده قرار دارد؟


رافائل سیلوا، مدافع برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرده بود.

فیفا باشگاه استقلال را به پرداخت ۸۰۰ هزار دلار بابت مطالبات سیلوا محکوم کرد.

سیلوا در این شکایت خواهان ۳۰۰ هزار دلار از مطالبات فصل گذشته به اضافه ۵۰۰ هزار دلار قرارداد فصل آینده و همچنین پاداش‌ها شده بود که فیفا این رقم را تائید کرد.

استقلال به این پرونده اعتراض خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۲، کدخبر:۱۴۰۲۰۷۰۸۰۵۰۶۷، www.isna.ir 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین