پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
شمس الدین فرزادی پور، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با تسنیم اظهار کرد: امروز یک فرد ناشناس ایمیلی به پلیس هامبورگ ارسال کرده و مدعی بمب گذاری در پرواز تهران هامبورگ شده است. وی افزود: در زمان حاضر مسافران از هواپیما پیاده شده و یک سری اقدامات امنیتی و چک هواپیما و وسایل مسافران در حال انجام است.

شعار سال: امروز یک فرد ناشناس ایمیلی به پلیس هامبورگ ارسال کرده و مدعی بمب گذاری در پرواز تهران هامبورگ شده است.

تهدید بمب گذاری در هواپیمای ایران ایر در هامبورگ / مسافران پیاده شدند
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ایمیل یک فرد ناشناس برای پلیس هامبورگ در رابطه با تهدید بمب گذاری در پرواز تهران هامبورگ خبر داد.

شمس الدین فرزادی پور، در گفتگو با تسنیم اظهار کرد: امروز یک فرد ناشناس ایمیلی به پلیس هامبورگ ارسال کرده و مدعی بمب گذاری در پرواز تهران هامبورگ شده است.

وی افزود: در زمان حاضر مسافران از هواپیما پیاده شده و یک سری اقدامات امنیتی و چک هواپیما و وسایل مسافران در حال انجام است.

این هواپیما حدود ساعت ۱۲:۲۰ بعد از ظهر در هامبورگ به زمین نشست و اکنون در منطقه ویژه‌ای قرار دارد.

ظاهرا به دلیل این تهدید بمب گذاری، پرواز‌های فرودگاه هامبورگ به‌طور کامل متوقف شده است؛ سخنگوی این فرودگاه گفت که از ساعت ۱۲:۴۰ بعدازظهر هیچ پرواز یا فرودی در این فرودگاه انجام نشده است.

روایت خلبان پرواز امروز تهران-هامبورگ از دریافت هشدار امنیتی در آسمان اسلواکی

مدیرکل روابط عمومی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز شماره ۷۲۳ ایران‌ایر در مسیر تهران-هامبورگ پس از برخاستن و ادامه مسیر، در آسمان کشور اسلواکی یک هشدار امنیتی دریافت کرد که پس از رسیدن به مقصد و انجام بررسی‌ها، متوجه شدیم مشکل خاصی نبود.

حسام قربانعلی اظهار داشت: پرواز شماره ۷۲۳ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه امام خمینی (ره) به سمت فرودگاه هامبورگ، پس از برخاستن و ادامه مسیر، در آسمان کشور اسلواکی یک هشدار امنیتی دریافت کرد؛ البته در پی این هشدار امنیتی هواپیما مسیر خود را به سمت فردوگاه هامبورگ ادامه داد و نهایتا با پرواز از آسمان کشور لهستان و کاهش ارتفاع، در حداقل زمان ممکن با اسکورت دو فروند هواپیمای یورو فایتر اتحادیه اروپا، در فرودگاه شهر هامبورگ به زمین نشستیم.

وی ادامه داد: پس از نشستن، هواپیما به منطقه‌ای ایمن در فرودگاه هامبورگ هدایت شد و همه مسافران به صحت و سلامت از هواپیما پیاده شدند، البته برخی از مسافران در حال انجام چک‌های ویژه امنیتی در بخش بار و مسافر و تجهیزات همراه مسافر هستند.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: همچنین هواپیما توسط پلیس فدرال و واحد‌های امنیتی فرودگاه چک شد و مشکلی وجود نداشت، از سوی دیگر با حضور همکاران سپاه حفاظت هواپیمایی، هواپیما چندین بار چک و خنثی شد و در حال حاضر شرایط نرمال و تحت کنترل است.

قربانعلی ادامه داد: به تدریج با ادامه چک شدن‌ها، مسافران به سالن خروج فرودگاه هامبورگ هدایت می‌شوند.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: اینجانب خلبان این پرواز بودم؛ بنابراین گزارش امروز همچنین شمس الدین فرزادی پور، مدیرعامل هما، گفته بود‌: امروز یک فرد ناشناس ایمیلی به پلیس هامبورگ ارسال کرد و مدعی شد بمب‌گذاری در پرواز تهران-هامبورگ هما انجام شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار:۱۷ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۶۷۲۰۵۰، fararu.com/ و خبرگزاری فارس، کدخبر:14020717000881

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین