پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
ابوالحسن داوودی کارگردان سینما، گفت: این‌ها تلویزیون را صرفاً به عنوان یک پایگاه سیاسی- ایدئولوژیک یک جریان فکری خاص می‌دانند و آن لفظ صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در واقع هیچ ارتباطی با مخاطب ملی ندارد. وی افزود: تلویزیون، با صراحت کامل بگویم، به نظر من فاتحه‌اش خوانده است.

شعار سال: کارگردان سینما گفت: تلویزیون، با صراحت کامل بگویم، به نظر من فاتحه‌اش خوانده است.

کارگردان سینما: فاتحه تلویزیون را بخوانید

ابوالحسن داوودی، افزود: به آقای جبلی روزی که حکمش را از بیت رهبری گرفت گفتم من از سال ۵۲ در تلویزیون بودم؛ یعنی پنج ۶ سال قبل از انقلاب... چه فراگیری‌ای تلویزیون داشت و چه انزوایی را شما الان دارید و در فرصتی آمده‌اید که می‌توانید این انزوا را ترمیم کنید یا اینکه تشدید کنید.

وی بیان کرد: متاسفانه با اتفاقی که افتاد معلوم شد این‌ها تلویزیون را صرفاً به عنوان یک پایگاه سیاسی- ایدئولوژیک یک جریان فکری خاص می‌دانند و آن لفظ صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در واقع هیچ ارتباطی با مخاطب ملی ندارد.

داوودی گفت: ما در کشوری هستیم که پایگاه‌های خصوصی هم نداریم که بگوییم سلیقه‌های مختلف مردم از آن تغذیه می‌شود و حاکمیت حالا می‌تواند یک پایگاه هم داشته باشد. حالا، اما تلویزیون تنها پایگاه واقعی است که برای مردم ایران وجود دارد و کاملاً کارکرد خودش را از دست داده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبر فوری، تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۳۰۳۲۷۷۰، www.khabarfoori.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین