پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
سفارت ایران در اسپانیا نسبت به شایعه عجیب پیرامون محکومیت فوق‌ستاره پرتغالی در تهران واکنش نشان داد.

شعارسال: کریستیانو رونالدو در زمان سفرش به ایران به‌همراه کاروان تیم فوتبال النصر و ساعاتی قبل از مسابقه هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس، با فاطمه حمامی، هنرمندی که تصویر این فوق‌ستاره پرتغالی را با پا کشیده و معلولیت دارد، دیداری انجام داد و به گرمی از او استقبال کرد.

واکنش تند ایران به شایعه شلاق برای رونالدو!

طی ۲۴ ساعت اخیر شایعه عجیبی پیرامون دیدار این فوق‌ستاره پرتغالی با فاطمه حمامی شکل گرفته و یک صفحه اینستاگرامی به‌طور غیرحرفه‌ای شایعه‌ای بی‌اساس درباره حکم شلاق کریس رونالدو را مطرح کرده بود و در ادامه برخی رسانه‌ها و روزنامه‌های خارجی و اسپانیایی نیز آن را منتشر کردند که حالا سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید به این شایعه واکنش تندی نشان داد.

در اطلاعیه سفارت ایران در اسپانیا نسبت به این شایعه عجیب آمده است:

«صدور هر گونه حکم دادگاه علیه ورزشکاران بین‌المللی در ایران را به‌شدت تکذیب می‌کنیم. مایه نگرانی است که انتشار چنین اخبار بی‌اساسی می‌تواند جنایات علیه بشریت و جنایات جنگی علیه ملت مظلوم فلسطین را تحت‌الشعاع قرار دهد.

واکنش تند ایران به شایعه شلاق برای رونالدو!

لازم به ذکر است که کریستیانو رونالدو در روز ۲۹ شهریور برای شرکت در یک مسابقه رسمی فوتبال به ایران سفر کرد و با استقبال بسیار خوب مردم و مسئولان مواجه شد. دیدار صمیمانه و انسانی وی با فاطمه حمامی نیز مورد تحسین مردم و مسئولان ورزش کشور قرار گرفت.»

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار: 21مهر1402، کدخبر: 673263، fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین