پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۸۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
ممکن است تصور شود که با نوعی بامزگی روبرو هستیم. ممکن است خیال کنیم که برای پرت کردن حواس مردم از برخی حوادث و ماجراها، جریان سازی و رویداد تراشی کرده اند. ممکن است مسئله را بنوعی فرصت طلبی ربط دهید و غیره. هرچه که هست و هر چه که نیست، حجم ابتذال اخلاقی و فرهنگی جامعه قابل کتمان نیست. یادتان رفته که فروش ته سیگار یا دستمال کاغذی مورد استفاده توسط فلان آرتیست سینما را در فلان حراج خارجی مسخره می‌کردیم؟ چه بر سرمان آمده است که سایت دیوار(واقعی یا ساختگی با تصویر سایت دیوار)، عین همان‌ها را برای فروش گذاشته است یا فتوشاپ کرده و در فضای اجتماعی پخش می کنیم؟ وقتی ضرغامی فلان می‌گوید و فلان مدیر فوتبالی بسیار می‌گوید و جماعتی نسبتا معلوم الحال را برای دیدن مثلا رونالدو به هتل اسپیناس پلاس می‌فرستیم( به اسم هوادار یا هر کوفت دیگری)، معلوم است که آخر داستان باید چگونه قضاوت شود. از بهشت فرهنگی و کرامات سال ۱۳۵۷ به کدام ناکجا آباد در حال سقوط هستیم؟ لعنت بر جماعت بی غیرت کم شرف ابلهی که ادعای مدیریت فرهنگی دارند و تهی از کمترین مهارت روی پرده و پشت پرده برای هدایت و مهندسی فرهنگ می‌باشند. ساخت مجدد تخریب فرهنگی صورت پذیرفته، حداقل ۲۵ سال وقت می‌خواهد و چه راحت شکسته می‌شود گوهر فرهنگ توسط جماعت نااهل.

شعار سال: سایت دیوار (واقعی یا فتوشاپ شده به اسم دیوار)چندآگهی فروش از سخیف‌ترین چیر‌ها را گذاشته است. از دستمال کاغذی مرطوب مورد استفاده رونالدو تا مسخره بازی درباره ریشه فرش اهدا شده به ایشان و امضا و غیره؟ رویکرد در پیش گرفته شده نیز عموما شوخی است و فان. شاید نباید جدی گرفت. اما کدام شوخی است که در دلش جدیتی خاص، مخفی نشده باشد؟

نیشتر رونالدو و این خجم ابتذال؟ خاک بر سر مدیران فرهنگی بی غیرت؟

نیشتر رونالدو و این خجم ابتذال؟ خاک بر سر مدیران فرهنگی بی غیرت؟

نیشتر رونالدو و این خجم ابتذال؟ خاک بر سر مدیران فرهنگی بی غیرت؟

نیشتر رونالدو و این خجم ابتذال؟ خاک بر سر مدیران فرهنگی بی غیرت؟

تصاویر یورش احمقانه و هیجانی به هتل اسپیناس پلاس، دویدن‌های زشت و تهوع آور پشت اتوبوس رونالدو، صحبت‌های سخیف ضرغامی درباره نصب بله و ایتا، رجز خوانی‌های فلان مسئول فوتبال و غیره. شرم نمی‌کنید از بچه‌های کربلای چهار؟ شرم نمی‌کنید از جوانان‌های سال ۱۳۵۷؟ شرم نمی‌کنید از شهدای این کشور؟ آخر جماعت خاک بر سر کم لیاقت اسما مدیر فرهنگی، نباید توانایی رویداد سازی عقلانی و فاخر داشته باشند؟ مرگ تان باد با حقوقی که در ماه از بیت المال این کشور می‌گیرید. مرگ تان باید با این حجم بلاهت و نافهمی. اگر کاش زاده نمی شدید و نکبت حضورتان را نمی‌فهمیدیم. کم شعور‌های بی صلاحیتی که فراموش کرده اند اینجا جمهوری اسلامی ایران است و گام دوم انقلاب. اینجا سرزمین فرهنگ است و اصالت. نفرین خداوند بر وجودتان باد. بعنوان شیعه ایرانی، عرق شرم ریختیم و در خودمان جمع شدیم و روسیاه مان کردید. خداوند لحظه به لحظه زندگی تان را سیاه کند و در بیچارگی بمیرد با این حجم غفلت و کم عقلی.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید خاتونی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
0
0
ما وارث رنج‌های بی‌شماریم

امروز و فردا را باید برای هزاران طرفدار فوتبال این سرزمین (از کودک تا کهنسال ) که آرزوی دیدن ستاره پرتقالی دنیای فوتبال را دارند، روزهای حسرت نامید.

برای علاقه‌مندانی که حضور و بازی ستاره‌ای چون رونالدو در لیگ فوتبال ایران به ذهنشان هم خطور نمی‌کند تا رویاپردازی کنند، حتی فرصت یک بار تماشای بازی آن در لباس تیم رقیب هم سلب شده.

با عبور از مقوله فقدان سیاست‌های توسعه‌ای و عدم بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، که آرزوی برخورداری جامعه ورزش‌دوست ایران از یک لیگ حرفه‌ای و جذب ستاره‌های ورزشی بین‌المللی را به محاق برده و شادی و نشاط را بر دل جوانان و نوجوانان ما حرام ساخته‌، از دیگر جنبه‌های این مسئله نباید غافل ماند و آنها را ذهن دور ساخت.

حال که با پریشان‌حالی، پذیرفته‌ایم با وجود مدیریت لجام گسیخته و تفکرات غیر تخصصی حاکم بر ورزش کشور باید طوق حسرت بر گردن‌ بیاویزیم و از رالی توسعه ورزش در منطقه دور بمانیم، چرا با عاملان هدررفت فرصت‌های حداقلی هم برخورد نمی شود.؟!
آنهایی که با خطاهای فردی، خسارت عمومی و زیان ملی به بار می‌آورند و بدون پاسخ‌گویی و مجازات، پیوسته از یک صندلی به صندلی دیگر در ترددند.

از آنجا که سیستم پرسشگری و پاسخ خواهی در ساختار مدیریت ورزش کشور از کار افتاده، حداقل جامعه دچار فراموشی و غفلت نشود تا مرزی میان خادمان و افرادی که با تعرض به حقوق شهروندی، خیر عمومی را به استخدام بی کفایتی و مقام پرستی خود در می‌آورند، شفاف باقی بماند و این رنج‌ها عامل هُشیاری و درس آموزی برای آینده ورزش باشد‌‌.

ورزشی که در اثر غیبت شایسته‌سالاری و گمشده‌ای به نام رضایت ذینفعان، گویی خنجر به پهلو دارد و هر بار که بخواهد قامت راست کند و خاصیت نشاط بخشی خود را به جوانان این دیار هدیه دهد، این زخم‌ها توان او را گرفته و امان او را می برند.

مادامیکه سایه تحولات فکری و چتر شایسته سالاری بر قلمرو مدیریت ورزش کشور مسلط نشود؛ ورزش، جامعه‌ای بدون سر خواهد بود و چرخه ضعف و تکرار آن از کار نمی‌افتد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
0
0
خیلی خوب و تند و منطقی نوشتید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
0
0
خاک بر سر مدیران اجرایی بی غیرت لابی باز
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین