پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۴۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
پیکر داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.با وجود آنکه مراسم تشییع در مقابل تالار وحدت با حضور جمع زیادی از مردم همراه بود، تعداد قابل توجهی نیز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) و پیش از رسیدن پیکرها، در محل حاضر بودند.

شعار سال: پیکر مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر (رقیه) همزمان با اذان ظهر چهارشنبه ۲۶ مهرماه به قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) رسید و دقایقی پس از اذان ظهر و پس از مداحی و سوگواری، مراسم خاکسپاری و تلقین در حال برگزاری است.

داریوش مهرجویی و همسرش به خاک سپرده شدند + عکس
برخلاف مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی که با ازدحام و بی‌نظمی همراه بود، برای مراسم این دو هنرمند تدارک بهتری دیده شده و محدوده قطعه هنرمندان برای جلوگیری از ورود افراد غیرمرتبط محصور شده است.

با وجود آنکه مراسم تشییع در مقابل تالار وحدت با حضور جمع زیادی از مردم همراه بود، تعداد قابل توجهی نیز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) و پیش از رسیدن پیکرها، در محل حاضر بودند.

بهروز افخمی با یک دوربین حرفه‌ای فیلمبرداری در این مراسم حضور داشت و به تصویربرداری از آن پرداخت.

پیکر این دو هنرمند در بخش جدیدی از قطعه هنرمندان دفن شد.

حمید نعمت‌الله، محمد اطبایی، مجتبی میرتهماسب، بهمن فرمان‌آرا، رخشان بنی‌اعتماد، علیرضا داودنژاد، جمشید گرگین، جواد یحیوی، رضا داودنژاد، حمید پورآذری، ارسلان امیری، علی علائی، حسن پورشیرازی، آیدا پناهنده و... از جمله هنرمندان حاضر در مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر بودند.

ساعت ۱۳ خاکسپاری پیکیر داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر به پایان رسید.

داریوش مهرجویی و همسرش به خاک سپرده شدند + عکس

داریوش مهرجویی و همسرش به خاک سپرده شدند + عکس

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲، کدخبر:۱۴۰۲۰۷۲۶۱۸۵۵۵، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین