پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۲۷۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۰
سایت محترم دولت در خصوص نمایشگاه واردات چین خبر زده است که وزیر صمت در جمع تاجران و سرمایه گذاران چینی بیان داشته اند که در ایران هر جا تمرکز کردیم توانستیم افتخارآفرینی کنیم، امروز یکی از بهترین‌ها در ساخت برخی تجهیزات نفت و گازی هستیم و ... .وقتی به ویدئوی سخنرانی نگاه می کنیم، فقط یک چینی می بینم ، شما چند نفر چینی در ویدئو می بینید؟ بهتر نیست این گونه وارو جلوه دادن اخبار و شوخی با منافع ملی را کنار بگذاریم. کشور با تعارف و محفل بازی و وارو جلوه دادن ها،کشور نمی شود. برای پیشرفت باید عرق ریخت و نظارت ها بر مدیران را افزایش داد. ان شاالله بعد از سفر، حساب کشی می کنیم.

شعارسال: پاویون جمهوری اسلامی ایران در ششمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین، امروز توسط «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور و با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت و تیم همراه، به‌صورت رسمی افتتاح شد.

وزیر صمت در جمع تاجران و سرمایه گذاران چینی ؟ ما در این فیلم فقط یک چینی می بینیم ، شما چند تا؟!

سپس معاون اول رئیس جمهور به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران، از غرفه‌های شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه بازدید کرده و دستاورد‌های ارائه شده از سوی این شرکت‌ها در ششمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

در ادامه وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در جمع تاجران و سرمایه‌گذاران چینی اظهار کرد: در ایران هر جا تمرکز کردیم، توانستیم افتخارآفرینی کنیم. امروز یکی از بهترین تولیدکنندگان برخی از تجهیزات نفتی و گازی در دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر می‌خواهیم بر نیاز‌های داخلی تمرکز کنیم، افزود: همه تلاش دشمن در تحریم، محروم کردن ما از رفتار‌های قاعده‌مند و قانونی است؛ بنابراین برای موفقیت برابر این ترفند دشمن، روابطمان با کشور‌های دیگر را باید بر اساس مزیت‌های رقابتی پیش ببریم.

تعداد بازدید : 1

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دولت، تاریخ انتشار: 15آبان1402، کدخبر: 426371، dolat.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین