پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
صحبت های اخیر مجید متقی فر، سخنگوی حزب پایداری ، حاشیه های زیادی را سبب شده است. صحبت هایی که بخش زیادی از انها دروغ نیست، اما راست نیز نمی باشد و جناب متقی فر، اقدام به پاره گویی از حقیقت و عدم ارایه کل داستان با برداشت های منفعت گرایانه و سلیقه محور، نموده است. اولا جناب متقی فر، این راهی که حضرتعالی در سن بالای شصت سال می روی، ما قبلا آسفالت و خط کشی کرده بودیم و بدلیل ناامن بودن جاده، تردد در ان ممنوع شده است. لذا، بیشتر مراقب نوع حرف زدن های خودت باش. ثانیا معلوم است که ادم دارای برچسب حزبی را مدیر نمی کنند. کل دولت پر شده است از عموما افراد کم توان و بعضا مشتی بی خاصیت به اسم مدیر از دو کانون دانشگاه امام صادق ( دو طیف تند رو و تعهدگرا) و نحله های احمدی نژادی. هسته ضد امنیت ملی گزینش گر این افراد و توصیه های مستقیم و غیر مستقیم دوستان مجلسی همفکر شما برای انتصابات خاص، چنان ضربه ای به نظام جمهوری اسلامی ایران زده که در تاریخ، یورش مغول ، حمله محمود افغان ، تاریخ دویست ساله استعمار انگلیسی- آمریکایی ، نتوانست این ضربه را به منافع ملی در گام دوم انقلاب بزند.جالب اینجاست که خودتان فکر می کنید که چینش های متعهدانه را دنباله گیری کرده اید؟! می خواهی به تفکیک وزارتخانه مستند ارایه کنیم تا مثل گوجه فرنگی قرمز شوی و شاید شرم کنی از این همه کلی گویی ها و لاف زدن های سیاسی و سیاست بازی ها. ما هم ریشه شما هستیم ، اما دنیا دنیا از شما برائت و دوری می جوییم. منظومه فکری شما و جریان سیاسی تان، یکی از خطرناک ترین منظومه های فکری برای انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب است. جالب اینکه، خودت خوب می دانی از چه چیزهایی حرف می زنیم و به چه حقایق آسیب زایی اشاره داریم.

شعارسال: چکیده خبر را مطالعه کنید. همه چیز را در چکیده گفته ایم. در متن، ضمن اینکه توجه شما را به مشاهده ویدئوی فرمایشات جناب مجید متقی فر سخنگوی محترم جریان پایداری جلب می‌کنیم، فقط می‌گوییم زنده باد فساد (اسم یک کتاب است جناب متقی فر، وقت کردی مطالعه کن).

ای دوست بدتر از دشمن،دروغ نگفتی اما چرا راست نمی گویی؟

توصیه دوم ما به جناب متقی فر، مطالعه تاریخ اسلام خصوصا در دوره علی (ع) و اولاد علی (۱۱ امام بعد از علی، زیسته در دوره حکومت بنی امیه و بنی عباس) است. مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود جناب متقی فر، اسلام ما جریان خوارج را تجربه کرده اند و نیرنگ بنی امیه و بنی عباس را خوب می‌شناسند. یاران علی هم به حمد خدا قد کشیده اند و گام دوم انقلاب به حمد و به اراده خداوند، وقت مدیریت انهاست. غلاف کنید اخوی تا قبل از اینکه پیامد‌های زیان بار بیشتری برای این کشور به ارمغان بیاورید.

تعداد بازدید : 3



اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین