پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۱۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
در جریان بازدید سعید وکیلی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین و معاونین سازمان از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر قزوین ، داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آبفای قزوین ، اقدام به تشریح وضعیت پروژه های این استان نمود و بیان داشت که بالغ بر ۵۰ درصد شهرهای استان قزوین(۱۶شهر)، دارای پروژه های نیمه تمام فاضلاب با پیشرفت بالای ۵۰ درصد هستند.

شعارسال: مصطفی رشیدی، رئیس امور نظارت بر برنامه بودجه، سازمان برنامه بودجه کشور و علیرضا خرمی، معاون رصد و نظارت راهبردی بر اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه نظارت بر برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه مسئولین استانی از تصفیه خانه فاضلاب شهر قزوین بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند امور این تصفیه خانه و سایر تصفیه‌خانه‌های شهر‌های استان قرار گرفت.

بالغ بر 50 درصد شهرهای استان قزوین(16 شهر)، دارای پروژه های نیمه تمام فاضلاب با پیشرفت بالای 50 درصد هستند

سعید وکیلی در این دیدار بازدید گفت: مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه آب عملکرد مثبتی ارائه داده و در شاخص‌ها در سطح کشور پیشرو هستیم و زمان آن است که در حوزه فاضلاب نیز ارتقای قابل توجهی در استان به وجود بیاوریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین با اشاره به اهمیت بالای حفظ محیط زیست استان، وعده داد تا پیگیر تخصیص اعتبار‌های ویژه‌ای برای مساله انتقال و تصفیه فاضلاب‌های خانگی استان شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین هم در جریان این بازدید گفت: تعدادی از پروژه‌های فاضلاب استان پیشرفت بالای ۵۰ درصد دارند.

داراب بیرنوندی ادامه داد: در صورت تخصیص بودجه لازم و تکمیل این تصفیه خانه‌ها، این پتانسیل وجود دارد که بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش خدمات مربوط به فاضلاب قرار گیرند که در سطح کشور بی‌نظیر خواهد بود.

وی اظهار کرد: به دنبال جذب سرمایه بخش صنعت استان برای سرمایه گذاری در امور فاضلاب و استفاده از پساب برای تولیدات صنعتی هستیم تا علاوه بر حفظ محیط زیست به چرخه صنعتی و توسعه استان کمک کنیم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 27آذر1402، کدخبر: 1428660، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین