پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی، درباره نامه به رییس جمهور برای دریافت مجوز واردات خودرو برای ۲۱ کشتی‌گیر و مربی، گفت، اکثر فدراسیون‌ها دارند اسم می‌دهند. دیوان عدالت اداری بحث تبعیض را مطرح کرده بود، یعنی همه رشته‌ها باید باشند. روی همین حساب، کشتی ورزش اول ایران است و ما نیز ۲۱ قهرمان جهان و المپیک را معرفی کردیم. لازم به توضیح است که در سال های دور( دوره احمدی نژاد) واردات خودرو توسط برخی از کشتی گیران، صورت پذیرفته بود.

شعارسال: علیرضا دبیر در حاشیه افتتاح سومین پایگاه قهرمانی کشتی تهران به نام شهیدان خدمت در منطقه خاوران تهران، درباره نامه به رییس جمهور برای دریافت مجوز واردات خودرو برای ۲۱ کشتی‌گیر و مربی، اظهار کرد: اکثر فدراسیون‌ها دارند اسم می‌دهند. دیوان عدالت اداری بحث تبعیض را مطرح کرده بود، یعنی همه رشته‌ها باید باشند. روی همین حساب، کشتی ورزش اول ایران است و ما نیز ۲۱ قهرمان جهان و المپیک را معرفی کردیم.

همه رشته‌ها مجوز واردات خودرو می‌خواهند! + معرفی ۲۱ نفر از طرف فدراسیون کشتی

رییس فدراسیون کشتی با اشاره به بازسازی و افتتاح خانه‌های کشتی در تهران، خاطرنشان کرد: جمعیت کشتی را از ۳۰ هزار نفر به ۴۰۰ هزار نفر رساندیم و برای اینکه این جمعیت باز هم افزایش پیدا کند، باید پایگاه‌های قهرمانی کشتی در تهران زیاد شود. در مرحله نخست ۵ سالن از شهرداری گرفتیم و قرار است در مرحله دوم نیز ۱۰ سالن کشتی از شهرداری تهران بگیریم.

وی تصریح کرد: ما این سالن‌ها را در محلات کم‌برخوردار می‌گیریم چرا که کشتی در این محلات جواب می‌دهد. امیدوارم این اتفاق الگوی همه کشور شود. هیات‌های کشتی ما نیز این بحث را دنبال می‌کنند. بابت هر معتاد، شهرداری‌ها ۲۵۰هزار تومان هزینه می‌کنند. یک چهارم این پول را خرج ورزش کنند اتفاقی نمی‌افتد و خانواده‌ها نیز از هم نمی‌پاشند. ما با کشتی آسیب‌های اجتماعی را پایین می‌آوریم و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را پر می‌کنیم. کشتی ورزش اول مملکت است و در این محلات جواب می‌دهد.

لازم به توضیح است که در سال‌های دور (دوره احمدی نژاد) واردات خودرو توسط برخی از کشتی گیران، صورت پذیرفته بود. بعنوان نمونه حمید سوریان در سال ۱۳۸۸، با مجوز هیات وزیران اقدام به اینکار کرده اند.

همه رشته‌ها مجوز واردات خودرو می‌خواهند! + معرفی ۲۱ نفر از طرف فدراسیون کشتی

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 11دی1402، کدخبر: 1855476، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین