پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۴۶۲
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
نخستین گردهمایی بزرگ زنان فعال اقتصادی کشور در محل مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. در این همایش بیش از ۵۰۰ نفر از بانوان تاثیرگذار در اقتصاد کشور از سراسر کشور که اغلب در حوزه صنعت ساختمان فعال هستند حضور داشتند. منتقدین در خصوص چنین مراسمی معتقدند که این گونه مراسم ، نوعی نمایش منجر به کسب منفعت توسط چند شرکت تبلیغاتی و موسسه فرهنگی خاص می باشد.

شعارسال: نخستین گردهمایی بزرگ زنان فعال اقتصادی کشور در محل مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

برگزاری نخستین گردهمایی بزرگ زنان فعال اقتصادی کشور با شرکت ۵۰۰ بانوی اقتصادی فعال

در این همایش بیش از ۵۰۰ نفر از بانوان تاثیرگذار در اقتصاد کشور از سراسر کشور که اغلب در حوزه صنعت ساختمان فعال هستند حضور داشتند.

اولین سخنران این همایش رییس انجمن صنفی کارفرمایی زنان فعال اقتصادی ساختمانی بود که وی گفت: این انجمن از سال ۹۷ با مشاوره جمعی از بزرگان تشکلی ایجاد شده است. انجمن تلاش کرد خردجمعی و همفکری را در قالب یک تشکل مطرح کند حتی در دوران کرونا نیز فعالیت انجمن متوقف نشد و به کار خود ادامه داد.

مرجان هوشیار تصریح کرد: ما امروز به تجربه‌های جدید و آشنایی با استاندارد‌های بین المللی نیاز داریم. در این انجمن ما علاقمندیم که با آموزش‌های مداوم و بهره گیری تجارب دنیا قوانین کسب و کار را آموزش دهیم. این تشکل از حقوق اعضای خود در سازمان‌های مختلف دفاع می‌کند زنان ایران تازه وارد بازار اقتصاد ایران شده اند با این وجود نرخ مشارکت زنان تحصیل کرده بالا بوده است.

وی افزود: ما در حال مشق اجماع عقلی زنان در یک صنف خاص هستیم تا به آیندگان کمک کنیم. در این انجمن ما انتفاع مالی نداریم زنان این سرزمین جمع شده اند تا به نوکارآفرینان کمک کنند.

رییس کانون کارفرمایان استان تهران گفت: یک ملت برای پایداری و تاب آوری باید هویت ملی و باور خانوادگی داشته باشد. زن، هویت ملی را شکل داده و بذر ایمان را می‌کارد. حضور بانوان برای رشد اقتصادی کشور لازم است در حالیکه ۶۳ درصد فارغ التحصیلان ما خانم‌ها هستند، اما زنان شاغل در کشور کم هستند.

حمیدرضا سیفی افزود: خانم‌ها در حوزه کارشناسی بسیار قوی عمل کردند در بستر اجتماعی و مدیریت زن مکمل مرد است؛ خانم‌ها نباید تبدیل به کارشناس شوند و باید در جایگاه کاربردی قرار بگیرند. متن اصلی قدرت خانم‌ها در این سرزمین حضور در تشکل هاست.

کشتکار مدیر مجموعه میکامال گفت: زنان و دختران فعال و پر تلاشی در سرزمینمان قرار دارند و به دختران و زنان این سرزمین که شبانه روز برای اقتصاد کشور و اهداف خود می‌جنگند و چندین برابر مردان تلاش می‌کنند تا بتوانند هدف‌های کاری خود را دنبال کنند می‌بالیم.

کشتکار خاطرنشان کرد: شما زنان سرزمین من در راه رسیدن به اهداف خود نشان دادید بسیار قوی هستید به گونه‌ای که باید از شما آموخت و یاد گرفت.

مدیرعامل مدرسه عالی کسب و کار گفت: پس از بیست سال تجربه در برگزاری دوره‌های مدیریت عالی و راهبردی کسب و کار و دوره‌های آموزشی رهبری برای اولین بار ورود به صنعت ساختمان داشته و دوره آموزش بیزینس مستری ساختمان طراحی شده که مناسب افرادی است که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند؛ و این صرفا یک دوره آموزشی نیست که فقط ماژول‌های آموزشی در آن وجود داشته باشد بلکه در این دوره مهارت‌های رهبری و کاربردی مدیریتی شما را ارتقا خواهد دهد و در واقع این دوره بر اساس نیاز متخصصان حوزه صنعت ساختمان تهیه شده و کنار تخصص شما در ساختمان و معماری بینش شما را برای رهبری و مدیریت این حوزه ارتقا خواهد داد.

آناهیتا شهنواز افزود: در واقع برای تمامی ماژول‌های آموزشی این دوره پروژه‌هایی تعریف می‌شود که می‌توانید آن را در کسب و کار خود اجرایی کنید و کوچ‌های راهنما در تمام طول مسیر کنار شما می‌باشند تا با راهکار‌هایی تازه کسب و کار خود را در صنعت ساختمان رونق ببخشید و اتفاقی که افتاده این است که بخشی از این دوره توسط انجمن صنفی کارفرمایی زنان فعال اقتصادی ساختمانی بورسیه شده و همراهان این انجمن می‌توانند با بورسیه آموزشی انجمن در این دوره آموزشی تخصصی حضور پیدا کنند. ما در کنار انجمن حضور داریم تا بتوانیم تعهد بیست ساله خودمان به تعالی را در حوزه صنعت ساختمان به ویژه برای بانوان عزیز ایجاد کنیم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 18دی1402، کدخبر: 2042400، borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین