پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
براساس اعلام دبیرخانه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، انیمیشن «رویا شهر» در این دوره جشنواره حضور دارد و به رقابت با دیگر آثار سینمایی خواهد پرداخت.این انیمیشن سینمایی به کارگردانی محسن عنایتی داستان ماجراجویانه پسربچه‌ای به نام آرات است که تصمیم دارد قهرمان رویاشهر شود. «رویا شهر» تلاش دارد قهرمانانی با ویژگی‌های بومی و مبتنی بر اصول جامعه ایرانی را به نمایش بگذارد.امیر هوشنگ زند سرپرست گویندگان این انیمیشن بوده که توسط اداره کل فرهنگی شهرداری تهران با مشارکت مجتمع مهوا و سازمان سینمایی سوره در استودیو آینده‌نگار تهیه و تولید گردیده و مصطفی حسن آبادی تهیه کننده این اثر می باشد.

شعارسال: انیمیشن سینمایی «رویا شهر» براساس اعلام دبیرخانه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، در جشنواره حضور دارد و به رقابت با دیگر آثار سینمایی خواهد پرداخت.

حضور انیمیشن «رویا شهر» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر

این انیمیشن سینمایی به کارگردانی محسن عنایتی داستان ماجراجویانه پسربچه‌ای به نام آرات است که تصمیم دارد قهرمان رویاشهر شود. «رویا شهر» تلاش دارد قهرمانانی با ویژگی‌های بومی و مبتنی بر اصول جامعه ایرانی را به نمایش بگذارد.

امیر هوشنگ زند سرپرست گویندگان این انیمیشن است که توسط اداره‌کل فرهنگی شهرداری تهران با مشارکت مجتمع مهوا و سازمان سینمایی سوره در استودیو آینده‌نگار تهیه و تولید شده است. مصطفی حسن‌آبادی تهیه‌کننده این اثر است، مجری طرح آن آینده نگار بوده و دوبله آن با حضور منوچهر زنده‌دل، لیلا کوهسار، میرطاهر مظلومی، آرزو آفری، ابراهیم شفیعی و اردشیر منظم انجام شده است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19دی1402، کدخبر: 5989949، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین