پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 22
کد خبر: ۳۹۳۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
سبحانیان مدعی است که قصد ما جریمه کردن کسانی که علاقه‌مند به انجام تکالیف خود هستند، نیست. خود کاسبان از فروش خود آگاه‌تر هستند، به‌عنوان سازمان امور مالیاتی واقعاً کیسه برای اصناف و مشاغل ندوختیم و از ۷۵۰ همت مالیات، تنها ۳۵ همت مربوط به اصناف است و .... بنظر می‌رسد که ایشان راست می‌گویند، اما این اصل داستان نیست. ما شهادت شرعی و قانونی می‌دهیم که در حوزه عملیات و ممیز‌های مالیاتی با فساد قابل توجه اخلاقی و آلودگی مالی مواجه هستیم.. ما شهادت شرعی و قانونی می‌دهیم که طیف قابل توجه‌ای از ممیز‌ها صرفا برای دستیابی به مالیات اصطلاحا توافقی (شما بخوانید پول زور) اقدام به تحمیل انواع زحمات بر مودیان می‌کنند. ما شهادت شرعی و قانونی می‌دهیم که سازمان مالیات توجه و حساسیت لازم به طرح‌های زیربنایی نظیر سامانه یکپارچه صندوق فروشگاهی، پیگیری برای بوجود امدن شناسنامه اقتصادی ایرانیان و نظایر آن‌ها را ندارد و نتیجه می‌شود اینکه هر که ضعیف تر، مالیاتش دقیق تر. این رویکرد از مشروعیت اندازی پرداخت مالیات در اذهان عمومی را سبب حواهد شد. موضوعی که سبحانیان توان ورود و برخود با ان را ندارد ، چرا که ایشان عموما یک میروی فکری و ستادی است تا عملیاتی و کف اداری.

شعارسال: رئیس سازمان امور مالیاتی: قصد داریم ارسال پیامک را برای افراد حقیقی مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و صدور صورت‌حساب الکترونیک که از سقف واریزی ۱۸میلیارد تومانی عبور کردند، برقرار کنیم.

برای اصناف کیسه ندوختیم + تو راست می گی که با ندانم کاری در حال از مشروعیت اندازی نظام مالیات ستانی هستی

قصد ما جریمه کردن کسانی که علاقه‌مند به انجام تکالیف خود هستند، نیست. خود کاسبان از فروش خود آگاه‌تر هستند، به‌عنوان سازمان امور مالیاتی واقعاً کیسه برای اصناف و مشاغل ندوختیم.

ما امسال از کل ۷۵۰همت مالیاتی که باید وصول کنیم حداکثر ۳۵همت از حوزه اصناف وصول خواهیم کرد، یعنی نهایت حدود ۶ درصد کل مالیات‌ها.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بولتن نیوز، تاریخ انتشار: 18بهمن1402، کدخبر: 840149، www.bultannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین