پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۹۹۱
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
فاطمه‌ محمدبیگی نماینده‌ قزوین در نامه‌ای به فرماندار نوشته است که هر کس در برگه‌ رأی نوشت «خانم دکتر»، منظورش من هستم. قانونا حق دارد چنین درخواستی را بکند، اما باید پرسید و ملاحظه کرد که آیا عملکرد ایشان در مجلس گذشته هم در وزن خانم دکتر بوده است یا خیر؟ به اذعان بخش زیادی از منتقدین معتهد به انقلاب اسلامی، وزن مجلس یازدهم در راهبری راهبردی امور، بشدت ضعیف و زیر سوال بوده است. ما صراحت عرض می کنیم که ما بخشی از این ناتوانی را در عملکرد شورای نگهبان می بینیم. شورایی که علی الظاهر وفق قانون حتی می تواند پاسخگو هم نباشد؟ مصادیقی از همین جنس در کل کشور با ایجاد جریان دو قطبی در حال اجرا کردن بوده و متاسفانه مردم هم غرق در بیان نظرات آقایان/ خانم ها شده و هیچ نمی پرسند که خودتان قبل از این چه کار کردید؟

شعارسال: نامزد انتخابات در قزوین، نامه‌ای عجیب به فرمانداری نوشت.

نامه عجیب فاطمه محمدبیگی به فرماندار قزوین ، جدی می فرمائید؟! + مواردی متشابه

فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در نامه‌ای به فرماندار نوشته: هر کس در برگه‌ی رأی نوشت «خانم دکتر»، منظورش من هستم.

نامه عجیب فاطمه محمدبیگی به فرماندار قزوین ، جدی می فرمائید؟! + مواردی متشابه

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

لازم به توضیح است که علاوه بر نامه خانم دکتر بیگی، مصادیق متنوعی از حاشیه‌ها خصوصا در سخنرانی نامزد‌های انتخاباتی قابل مشاهد است. قاعده جدید زیر سوال بردن همه چیز و ایجاد جریان دو قطبی نماینده خوب و نماینده بد، نمونه روشنی از این گونه رفتار‌ها است. بعنوان نمونه، مهدی مهدی پور رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مریم مهدی پور با حضور در جایگاه تبلیغاتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمان از عملکرد مسؤولان استانی در حوزه اشتغال و معیشت مردم به شدت انتقاد کرد.

حرف‌هایی کاملا درست و قابل قبول. اما چرا کسی نمی‌پرسد که قبل از انتخابات چکار برای مقابله با این کمبود‌ها و انحرافات و جهالت‌ها، صورت دادید و دنباله گیری کردید؟

تعداد بازدید : 1

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 3اسفند1402، کدخبر: 945792، www.asriran.com/ سایر منابع

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین