پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵
دختر جیمی جامپ در پایان دیدار استقلال - آلومینیوم با عبور از ماموران، خودش را به حسین حسینی رساند و همین موضوع باعث درگیری یگان ویژه با حسینی، خالدآبادی و سایر اعضای استقلال شد. او در نهایت توانست پیراهن میرزایی را بگیرد و با خوشحالی به جایگاه برگردد. اینکه به احتمال زیاد، این رویداد، رویدادی ساختگی است را بر اساس صد‌ها شاخص و نشانه، می‌توان پیش بینی کرد. رویدادی که علاوه بر غیر شرعی و غیرقانونی بودنش شاید دیدن آن در شرایط فعلی کشور، اندکی زود بوده و به هیچ وجه شرایط بروز نداشته است. اما نکته تاسف بارتر داستان، ادامه پیگیری موضوع توسط انسیه خزعلی بود. وی در توئیتی نوشت که در نامه‌ای به وزیر ورزش متذکر شدم که مسؤولان ورزش باید پاسخگوی عدم رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها در ارتباط با ورود زنان به ورزشگاه باشند. ضرورت دارد به سرعت در مورد عاملان نقض مقرراتی که هنجار‌های جامعه را خدشه‌دار می‌سازد، اعمال قانون شود. برخی از منتقدین نوشتند که حرکت انسیه خزعلی تاکید بر حفظ ارزش‌ها و قانون داشته یا فرار به جلو برای مخفی سازی کم کاری هاست؟ خانم خزعلی واقعا بعد از ده‌ها سال سابقه مدیریتی، هنوز متوجه نشدی که به هر حرکتی نباید واکنش نشان داد و برخی ناهنجاری‌ها نیازمند نادیده گرفتن، برخی نیازمند برخورد در پشت پرده، برخی نیازمند برخورد غیرمستقیم و ... هستند؟

شعارسال: سروش بامداد نوشت: «در نامه‌ای به وزیر ورزش متذکر شدم که مسؤولان ورزش باید پاسخ گوی عدم رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها در ارتباط با ورود زنان به ورزشگاه باشند. ضرورت دارد به سرعت در مورد عاملان نقض مقرراتی که هنجار‌های جامعه را خدشه‌دار می‌سازد، اعمال قانون شود.»

خانم خزعلی شما معاون امور زنان هستید نه رئیس حراست! + تاکید بر حفظ ارزش ها یا فرار به جلو برای مخفی سازی کم کاری ها؟

در نگاه اول به نظر می‌رسد یک مقام امنیتی یا نظامی یا انتظامی این نامه را به وزیر ورزش نوشته، اما این توییت یا نوشته سرکار خانم انسیه خزعلی معاون رییس جمهوری در امور زنان است!

خانم خزعلی شما معاون امور زنان هستید نه رئیس حراست! + تاکید بر حفظ ارزش ها یا فرار به جلو برای مخفی سازی کم کاری ها؟

در این سطر‌ها هیچ حسی در قبال حرکت دختری که وارد ورزشگاه شده وجود ندارد و انگار نه انگار یک زن آن هم معاون امور زنان درباره ورود البته غیر قانونی، اما کنج کاوانه دختری به داخل زمین فوتبال نوشته و اصلا بعید است بداند داستان جیمی جامپ چیست. (کسی که با پرش ناگهانی به داخل میدان ورزش توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و موجب وقفه در مسابقه می‌شود و قرار شده دوربین‌ها او را نشان ندهند و در این فقره، چون خانم بوده جلب توجه بیشتری کرده وگرنه توطئه‌ای در کار نبوده)

همیشه در عجب بوده‌ام که اگر خانم‌های اصول‌گرا تا این حد مخالف حضور اجتماعی زنان هستند اصلا چرا مقام و منصب قبول می‌کنند؟ در این فقره البته تماشاگر کار غیر قانونی انجام داده، ولی ربطی به زن و مرد بودن هم ندارد و می‌توانست مرد باشد و مشخص نیست چرا خانم خزعلی نگران شده است؟!

خانم خزعلی شما معاون امور زنان هستید نه رئیس حراست! + تاکید بر حفظ ارزش ها یا فرار به جلو برای مخفی سازی کم کاری ها؟

نگاه کنید در یک نامه چند سطری چقدر آمرانه و با تحکم نوشته در حالی که او مقام مافوق وزیر ورزش هم نیست و تنها معاون اول رییس جمهوری مافوق وزیر ورزش است: متذکر شدم، باید، ضرورت دارد، نقض مقررات، هنجار‌های جامعه، اعمال قانون.

با این گفتار و لحن کاش یک درجه نظامی یا انتظامی به خانم خزعلی بدهند. مشخص نیست ارکان عرش به لرزه درآمده که ایشان دستور و تذکر داده یا پایه‌های میز معاونت‌شان تکان خورده و کاش آقای کیومرث هاشمی در پاسخ بنویسد: سرکار خانم! قضیه ربطی به زن یا مرد بودن تماشاگر خاطی ندارد و ممکن است این رفتار غیر قانونی از تماشاگر مردی هم سر می‌زد. درباره روسری نیز همان طور که ناگهان به داخل زمین پریده طبعا روسری او هم افتاده یا از سر برداشته و، چون در لحظه پرش افتاده به این معنی نیست که دستورالعمل سرکار نقض شده باشد.

خوب است خانم خزعلی بفرمایند چه مجازاتی را برای دختر جیمی جامپی بیشتر مناسب می‌دانند؟ اعدام کنند خوب است؟ خشم مشارالی‌ها فرو می‌نشیند؟!

خانم خزعلی شما معاون امور زنان هستید نه رئیس حراست! + تاکید بر حفظ ارزش ها یا فرار به جلو برای مخفی سازی کم کاری ها؟

برای این که بدانیم چه اتفاقی افتاده عین خبر همشهری آنلاین را نقل می‌کنیم: در پایان بازی استقلال- آلومینیوم دختر جیمی جامپ وارد زمین شد و ناگهان دروازه‌بان استقلال را در آغوش گرفت تا پیراهن را از بازیکن بگیرد و بعد به جایگاه تماشاگران بازگشت.

احتمالا دوست داشته اولین دختر جیمی جامپ ایران باشد و این اتفاق افتاده. نیاز به لشگر کشی نیست سرکار خانم خزعلی!

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

دنباله گیری داستان اولین جیمی جامپ دختر ایرانی، نشانگان زیادی برای ساختگی بودن داستان دارد. ورای این موضوع، شاهد عدم رعایت چارچوب‌های اخلاقی، شرعی و قانونی در این رویداد هستیم. اما جای تاسف داستان را باید در نوع برخورد یگان ویژه با بازیکن استقلال دید. به راحتی مشخص است که نیرو‌های حفاظتی فاقد آموزش‌های لازم برای مدیریت چنین موقعیت‌هایی بوده و تنها با رویکرد زور فیزیکی قصد مدیریت ناهنجاری‌های ایجاد شده را داشته اند (این گونه برخوردها، باعث تشدید نارضایتی‌ها می‌شود). نکته تاسف بارتر داستان، توئیت سرکارخانم انیسه خزعلی در این خصوص بوده که این حرکت هم نشانگان زیادی از ناپختگی مدیریتی دارد.

تعداد بازدید : 0
 
تعداد بازدید : 2

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 26فروردین1403، کدخبر: 1231788، www.tabnak.ir/سایر منابع

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین