پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
عکسی در فضای مجازی منتشر شده که قیمت‌ های ویزیت و معالجه حیوانات در یکی از کلینیک‌ های دامپزشکی را برای سال ۱۴۰۳ ( به تومان) در استان فارس ، نشان می‌ دهد. این قیمت‌ ها به قدری بالا هستند که باعث تعجب و ناراحتی بسیاری از مردم شده‌ اند.

شعار سال : تصویری از تعرفه های مربوط به ویزیت ،معاینه و خدمات درمانی خاص حیوانات خانگی برای سال ۱۴۰۳ در یکی از کلینیک های استان فارس ، توجه فعالان فضای مجازی را بخود جلب نموده و باعث ایجاد تاسف زیاد از بی سامانی این حوزه شده است. بسیاری از فعالان فضای مجازی پرسیده اند که آیا این تعرفه گذاری مرجع مشخص و تائید شده ای دارد یا صرفا با نوعی سلیقه گرایی در یک کلینیک خاص مواجه هستیم. 

0

همانطور که در عکس بالا ملاحظه می شود، قیمت ویزیت اولیه برای سگ و گربه ۴۰۰ هزار تومان و ویزیت تخصصی ۵۰۰ هزار تومان درج شده است. هزینه‌های مربوط به خدمات درمانی مانند ضد انگل تزریقی، تزریق واکسن هاری و... نیز به همین نسبت بالا هستند. برای مثال، هزینه انجام تزریق داخل مفصلی ۷۵۰ هزار تومان و گچ گیری سگ بزرگ ۲ میلیون تومان است.

این قیمت‌ ها در حالی است که حقوق و دستمزد بسیاری از مردم به اندازه ای نیست که برای تامین هزینه‌ های زندگی روزمره کافی باشد، چه رسد به پرداخت چنین هزینه‌ های هنگفتی برای ویزیت و معالجه حیوانات خانگی.

انتشار این عکس موجی از واکنش‌ ها را در شبکه‌ های اجتماعی به دنبال داشته است. بسیاری از مردم از این موضوع ابراز ناراحتی کرده‌ اند و خواستار نظارت بیشتر بر قیمت‌ گذاری خدمات دامپزشکی شده‌ اند. برخی از کاربران نیز در نظرات خود نوشته‌اند که مجبور به صرف‌ نظر کردن از درمان حیوانات بیمار خود به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه‌ ها شده‌اند.

گروهی از کارشناسان هم معتقدند که محدود بودن و موردی بودن تعداد مراجعات به دامپزشکان، باعث شده که چنین هزینه هایی از مراجعین گرفته شود. 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
برچسب ها: هزینه خدمات دامپزشکی ، ویزیت حیوانات ، تعرفه دامپزشکی ، تعرفه دامپزشکی سال ۱۴۰۳ ، ویزیت پرندگان ، ویزیت و معاینه دام سبک ، ویزیت و معاینه دام سنگین ، ویزیت و معاینه حیوانات خانگی ، هزینه درمان حیوانات خانگی ، هزینه نگهداری از حیوانات خانگی ، هزینه داروی حیوانات خانگی ، تهیه داروی حیوانات خانگی ، داروی حیوانات خانگی ، بیماریهای حیوانات خانگی ، بیمارستان حیوانات ، کلینیک حیوانات ، هزینه های عجیب معالجه سگ و گربه و پرندگان خانگی ، ویزیت اولیه برای سگ و گربه ، نظارت بر قیمتگذاری خدمات دامپزشکی ، صرف نظر کردن از درمان بدلیل هزینه های بالا ، قیمتگذاری خدمات دامپزشکی ، مرجع قیمتگذاری خدمات دامپزشکی ، مجوز کلینیک دامپزشکی ، هزینه ویزیت حیوانات خانگی ، هزینه واکسیناسیون و انگل زدایی ، تعرفه ویزیت و خدمات درمانی پرندگان ، تعرفه ویزیت و خدمات درمانی اگزوتیک ، تعرفه دندانپزشکی حیوانات ، تعرفه تزریقات و پانسمان حیوانات ، هزینه درمان پاروا ویروس سگ ، بیمه درمان حیوانات خانگی
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین