پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
نخست وزیر اسبق انگلیس با اشاره به برگزیت و سقوط اخیر دولت ایتالیا، گفت که دمکراسی های غربی در بدترین شرایط ممکن قرار دارند.

شعارسال: تونی بلر، نخست وزیر اسبق انگلیس وقایع اخیر در سیاست غرب از جمله برگزیت و سقوط دولت ایتالیا در روز یکشنبه را نشان از قرار داشتن دمکراسی های غربی در معرض بدترین وضعیت ممکن دانسته و نسبت به آن هشدار داد.

«بلر» با اشاره به شرایط فعلی سیاسی در غرب گفت: واقعا از این بابت احساس خطر می شود. چراکه من فکر می کنم بسیاری از تصمیمات در لحظه و در شرایطی اتخاذ می شوند که نظام ها شکننده هستند و این بسیار آزار دهنده است.

نخست وزیر اسبق انگلیس که هم اکنون برای شرکت در اجلاسی به میزبانی گروه سیاسی موسوم به «بی نشان» در آمریکا به سر می برد هفته پیش نیز اعلام کرده بود که سازمانی برای به وجود آوردن آنچه وی «سیاستهای عضلانی» خواند و کشاندن میانه روها به داخل شبکه افراطی چپی یا راستی خود در سرتاسر اروپا و آمریکا تلاش می کنند. وی اشاره ای با نام و یا مشخصات این سازمان نکرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 16 آذر 1395، کدمطلب: 3843003 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین