پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
اینجا معروف به «استخر لجن و دپوی زباله» خرمدشت است، جایی که فاضلاب سطح شهری به اینجا منتج ، و محلی برای تخلیه زباله ها شده تا جایی که این روزها صدای مردم را نیز در آورده است.
شعارسال: ماجرا به آنجایی ختم میشود که زمانی کاندیدا های یک شهر برای ورود به عرصه مسئولیتی از مرتفع کردن مشکلات و معضلات آن شهر سخن به میان می آورند و پس از وعده وعید های مختلف درصدد جلب رضایت مردم برای کسب رای بر می آیند و نهایتاً پس ازپیروزی در انتخابات و کسبجایگاه و منسب ، فراموشی به سراغشان می آید و دیگر هیچ.

اینجا معروف به «استخر لجن و دپوی زباله» خرمدشت است، جایی که فاضلاب سطح شهری به اینجا منتج ، و محلی برای تخلیه زباله ها می باشد.جایی که بوی تعفن آن فضای این شهر را نامطبوع و چهره آن را زشت کرده است!

معضل جمع شدن آب سطح شهری و دپوی زباله در این محل چند سالی است که مردم خرمدشت را به سطوح آورده؛ و علی رغم وعده هایی که کاندیداهای شورای شهر و مسئولین شهری برای ساماندهی این محل بارها در سخنرانی های خود بر آن تاکید می کنند تاکنون هیچگونه نتیجه ای در بر نداشته و اقدام عملی برای رفع این مشکل اساسی خرمدشت صورت نگرفته است.

بنابر این گزارش نزدیک بودن منازل مسکونی به این محل و آلودگی فراوان ،حیوانات موذی و بیماری های مختلف باعث مشکلات عدیده ای برای ساکنین این منطقه ایجاد کرده تا جایی که مردم از مسئولین امر ، شهرداری ، اداره آب و فاضلاب و شورای شهر خواستار رسیدگی سریعتر به این معضل می باشند.

امید است با انتشار این گزارش مسئولین نسبت به رفع این مشکل اقدامات مناسبی انجام دهند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تیتریک، تاریخ انتشار: 5 آبان 1393، کدخبر: ۴۹۷۴۴، www.titre1.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین