پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
مدیرکل صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی با تاکید بر اینکه دولت تدابیر خاصی برای حمایت از تولید داخلی وصادرات در قالب بسته های حمایتی تدارک دیده است، گفت: با تزریق 12 هزار میلیارد تومان اعتبار در سال 95 مشکلات بسیاری از واحدها حل شده است.
شعارسال: مهدی صادقی نیارکی در بازدید از شرکت پاکرخ درشهرک صنعتی سیمین دشت استان البرز، افزود: بخش عمده کار در واحدهای کوچک و متوسط به عنوان طرح رونق اقتصادی دیده شده است. وی اضافه کرد: امسال واحدهایی که بازار کار مناسبی دارند و مشکلات مالکیتی ندارند، در حدود 12هزار میلیارد تومان تزریق نقدیندگی شده است. صادقی نیارکی افزود: بعضی از واحدها به دلیل مشکلات نقدینگی تعطیل شده بودند که با این تزریق نقدینگی احیا شدند. مدیرکل صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت که این مهم یکی از دستاوردهای شاخص وزرات صنعت، معدن وتجارت است که با هماهنگی بانک های عامل و بانک مرکزی انجام شده است. وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر ازدستاوردهای این وزارتخانه ایجاد کارگروه های رفع موانع تولید در استان های کشور برای تسهیل رفع این مشکل است که استانداران هراستان در راس این کارگروه هستند. این مسئول افزود: در بخش صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی برای سال جاری در زمینه صادرات 20 درصد رشد نسبت به سال گذشته پیش بینی شده که در حدود 2میلیارد دلار آن محقق شده که درماه های آینده این رقم به 3میلیارد دلار نزدیک می شود. صادقی نیارکی یادآورشد از نظر استانداردسازی و توسعه بازار در بحث حلال به عنوان عارضه یابی کارهایی زیادی انجام شده که دولت درسال جاری در شورای سیاستگذاری و راهبردی کالا و خدمات حلال را با ریاست وزیر صنعت، تصویب کرده تا بتوانیم ازاین فرصت برای صادرات این محصولات اقدام کنیم. وی گفت: مد لباس حلال و گردشگری و هتلینگ حلال موضوعاتی است که با عنوان و نام تجاری برند حلال کار می کنند. زیرساخت آنها ایجاد شده تا بتوانیم ازاین فرصت استفاده کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری سپیدار آنلاین، تاریخ انتشار: 21 آذر 1395، کدخبر: 171154، www.p-sepidar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین