پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۳۲۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
گنبد حرم مطهر امیرالمومنین (ع) که پس از ۲۰۰ سال از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات ترمیم و بازسازی شده است، همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) رونمایی می شود.

شعار سال:


گنبد مطهر حرم علوی در نجف اشرف رونمایی می‌شود. رونمایی از گنبد مطهر حرم علوی همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در نجف اشرف انجام می‌شود.

گنبد مطهر علوی در حرم حضرت علی(ع) بعد از ۲۰۰ سال و به دست استادکاران و کارشناسان ایرانی و عراقی ترمیم و بازسازی شده است.
در مراسم رونمایی از گنبد مطهر حرم علوی جمعی از مسئولان کشورمان، مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات و زائران حاضر در نجف اشرف حضور خواهند یافت.

پارچه سفیدی که هم اکنون روی گنبد حرم علوی قرار گرفته در سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) کنار زده می‌شود و زائران نجف اشرف می‌توانند گنبد جدید که مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته را بعد از ماههای متمادی مشاهده کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ، تاریخ انتشار 25 آذر 1395، کد مطلب: 243088 : www.farhangnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین