پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
«آنیسا نوی» خبرنگار آمریکایی با انتشار بخش هایی از پیامهای کسانی که در حلب خود را غیر نظامی و در معرض کشته شدن بعد از آزادسازی این شهر معرفی می کنند در گزارشی نشان می دهد که این افراد نه غیرنظامی بلکه تروریست هایی شناسنامه دار در جبهه النصره هستند.
شعار سال: آنیسا نوی جمعه شب در برنامه ویدیویی خود با عنوان «در حال حاضر»، (In the Now ) از انتشار ویدیوهایی در شبکه های اجتماعی و به دنبال آن، پخش این ویدیوها در رسانه های غربی خبر می دهد که با اندک تحقیقی درباره منتشرکنندگان، می توان به راحتی دریافت که این افراد غیرنظامی نیستند بلکه تروریست هایی هستند که بخشی از برنامه برخی رسانه های غربی برای طرح ادعای احتمال کشتار و تجاوز به غیرنظامیان از سوی نیروهای پیروز بعد از آزادسازی حلب را تشکیل می دهند.

در یکی از این ویدیوها، فردی به نام «بلال» خود را غیرنظامی و در معرض خطر کشته شدن بعد از آزادسازی حلب معرفی می کند این در حالی است که فعالیت او در شبکه های اجتماعی آشکارا نشان می دهد که او با نام کامل «بلال عبدالکریم» یکی از اعضای سازمان تروریستی «جبهه النصره» شاخه القاعده در سوریه است.

یکی دیگر از شبه نظامیانی که خود را غیرنظامی و در آستانه نسل کشی معرفی می کند با نام «الحمدو» ویدیویی را منتشر کرده است. الحمدو در توییتر اما، خود را یک مخالف نظام سوریه معرفی می کند که حاضر است زندگی اش را برای این هدف بدهد.

این خبرنگار آمریکایی می افزاید: جالب اینجاست که باید انتظار داشته باشیم این افراد که امروز خود را در شبکه های اجتماعی دور از سیاست و صرفا مردمی بی گناه نشان می دهند فردا در رسانه هایی مانند بی. بی. سی، سی.ان.ان و الجزیره در بهترین زمان پخش برای مصاحبه حاضر شوند.

آنیسا نوی در پایان از مخاطبان رسانه ها درخواست می کند که فریب فضاسازی برخی رسانه ها را نخورند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 27 آذر 1395، کد مطلب: 82349536، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
0
واقعا چقدر فکرشان کار می کرده و چقدر ظریف عمل کرده اند. لطفا روشنگری خودتان را بیشتر کنید تا مردم عادی چون ما، فریب تبلیغات دروغین را نخورند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین