پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۶۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
عیسی جلالی صبح یک‌شنبه در جلسه شورای سالمندی میامی به میزبانی فرمانداری شهرستان با بیان اینکه سالمندی فرآیندی است که متوقف نمی شود و در کشورهای مختلف برای آن برنامه ریزی شده است، ابراز داشت:
شعارسال: کشوری که سیاست و برنامه ریزی برای سالمندان نداشته باشد درآینده ای نه چندان دور با مشکل روبرو خواهند شد.

وی افزود: جایگاه سالمندان متاسفانه نسبت به گذشته تعییر کرده است و امروز احترام به این قشر ارزشمند جامعه از کم ترین خواسته های ایشان است.

رئیس بهزیستی میامی با بیان اینکه ۴۰درصداز سالمندان کشور ما از لحاظ روحی در مرحله پایینی قرار دارند، گفت: ۵۷هزار و ۸۲۳ سالمند طبق آمار سال۹۰جمعیت در استان سمنان حضور دارد و جمعیت سالمند با توجه به رشد منفی تولد روبه افزایش است.

جلالی بیان داشت: سیاست بهزیستی در این نیست که خانه سالمندان راه اندازی کند و باید سالمندان درخانه باشند و افراد خانواده از تجربیات آنها استفاده کنند.

وی افزود: ۵۰۰ نفر سالمندان استان در ۱۰ مرکز نگهداری می شوند و ما نیازمند برنامه ریزی دقیق در این حوزه هستیم.

رئیس اداره بهزیستی میامی همچنین گفت: تاسیس کمیته توانبخشی مختص معلولان، راه اندازی مرکز خدمات روزانه ویژه سالمندان و راه اندازی بانک اطلاعات سالمندان از ضروریات شهرستان میامی است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری بازنشر24 ، تاریخ انتشار: 18 مهر 1395، کدخبر: 830584، www.baznashr24.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین