پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۱۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
خدمات بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر از منظر برنامه پنج ساله در همایش معاونین بهداشت، درمان و توانبخشی سراسر کشور تشریح می‌شود.
شعار سال: در این همایش دو روزه که هفتم و هشتم دی ماه ۹۵ در مجتمع دارویی درمانی هلال برگزار خواهد شد، مدیران کل توانبخشی، بهداشت و درمان، سلامت خارج از کشور و مدیران دارو و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر خدمات مجموعه تابعه خود را از منظر برنامه ۵ ساله جمعیت هلال‌احمر برای حاضرین تشریح خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر و نماینده ولی‌فقیه در این جمعیت از سخنرانان این همایش هستند و در روز دوم همایش، فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت کشور با سخنرانی معاون دبیرکل این مجمع تشریح خواهد شد.

کارگروه‌های همایش در ۴مرحله با شرکت مدیران کل معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر مرکز و معاونین استان‌ها برگزار خواهد شد. در روز دوم همایش، جمع‌بندی و بیانیه کارگاه‌ها در حضور معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی، خزانه دارکل و مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر بررسی می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30 آذر 1395، کد مطلب: 3855573، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین