پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۳۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کلنگ مجتمع امور آسیب‌دیدگان اجتماعی در استان مرکزی به زمین زده شد.

شعار سال:

بهروز رفیعی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع امور آسیب‌دیدگان اجتماعی استان در جمع خبرنگاران، گفت: این مجتمع جهت اسکان و بازتوانی دختران و زنان آسیب‌دیده و در معرض آسیب در نظر گرفته شده است که یکی از نیازهای ضروری استان مرکزی بود.

وی بیان کرد: مساحت این مجموعه دو هزار متر مربع با زیربنای هزار متر مربع در دو طبقه است. بخش‌هایی که برای این مجموعه در نظر گرفته شده شامل خانه امن، خانه بازپروری و خانه سلامت است.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: سه میلیارد تومان برای تجهیز و دو میلیارد تومان برای ساخت این مجتمع پیش‌بینی شده که هزینه ساخت آن توسط یکی از خیرین با مشارکت دیگر خیرین استان و کشور تامین می‌شود.

رفیعی در خصوص نحوه ساماندهی بانوان جامعه هدف در این مرکز بیان کرد: در مرحله ابتدایی افراد پذیرش شده در قسمت بهداشتی درمانی نگهداری و آزمایش‌های لازم برای تشخیص بیماری و سلامت فرد انجام می شود و بعد از این مرحله تفکیک بر اساس نوع آسیب صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: در بخش‌های بعد بانوان تحت حرفه‌آموزی قرار می‌گیرند که توانمندی لازم را برای ورود به اجتماع به دست آورند.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی عنوان کرد: افراد بعد از گذراندن مراحل توانمندسازی در این مجتمع و به دست آوردن آمادگی لازم برای حضور در اجتماع و داشتن زندگی سالم، ترخیص می‌شوند، اما حمایت‌های مددکاری و مالی تا حاصل شدن اطمینان از نرمال بودن شرایط فرد، ادامه می‌یابد.

رفیعی در رابطه با زمان بهره‌برداری از این مجتمع نیز، گفت: تمام تلاش ما این است که سال آینده در همین تاریخ این مجتمع به بهره‌برداری برسد.

مجتمعی برای بانوان و دختران آسیب‌دیده و در معرض آسیب به صورت موقت در نظر گرفته شده که هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزای ایسنا، تاریخ انتشار 19 دی 1395، کد مطلب: 95101911958: isna.irwww.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
چند درصد از آسیب های مرتبط را پوشش می دهد؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین