پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۷۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
مدیریت بانک قرض الحسنه رسالت استان سمنان به حمایت بانک قرض الحسنه رسالت از کسب و کارهای خرد خواستار ایجاد زمینه های مناسب همکاری در جهت اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی و پررنگ شدن نقش آن در میان اقشار جامعه شد.

شعار سال:


در این همایش که با حضور مدیران بیمه شهرستان های استان و نمایندگان بیمه ایران در سالن اجتماعات بیمه ایران برگزار گردید ، آقای رضایی دونچالی به نحوه ارائه خدمات بانک قرض الحسنه رسالت در سطح استان اشاره کرد.

وی در خصوص تسهیلات قرض الحسنه، بانکداری اجتماعی، اعتبار سنجی، بازار اعضا و انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی و نحوه برخورداری از این سنت الهی مطالبی را نیز بیان کرد.

بهروز رضایی دونچالی مدیریت بانک قرض الحسنه رسالت استان سمنان در همایش مجمع فوق العاده صنفی نمایندگان بیمه ایران به معرفی خدمات بانک پرداخت .

رضایی دونچالی به حمایت بانک قرض الحسنه رسالت از کسب و کارهای خرد خواستار ایجاد زمینه های مناسب همکاری در جهت اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی و پررنگ شدن نقش آن در میان اقشار جامعه شد.

در ادامه اسکندری مدیر کل بیمه ایران استان سمنان نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت استان وکارکنان بانک قرض الحسنه رسالت از خدمات این بانک در سطح استان ابراز خشنودی کرد و خواستار ایجاد تعاملات بیشتر فی ما بین شدند .


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی مرآت، تاریخ انتشار 28 آذر 1395، www.meraatnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
0
بانک رسالت تا کنون که خوب تونسته کارها رو جلو ببره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین