پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۴۶۱
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
عملیات اجرایی احداث راه‌های طرفین پل هلایجان ایذه با حضور استاندار خوزستان آغاز شد.

شعار سال: شامگاه چهارشنبه سفر نیم روزه استاندار خوزستان پس از سرکشی به جاده اهواز، هفتکل به باغملک در شهرستان ایذه به پایان رسید.

غلامرضا شریعتی که پس از جلسه ظهر چهارشنبه استانداری با حضور هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی سفر خود را آغاز کرده بود با حضور در شهرستان ایذه در کنار پروژه احداث پل جدید هلایجان حاضر شد.

شریعتی با این حضور خود عملیات اجرایی احداث راه‌های طرفین پل هلایجان را آغاز کرد.

این علیات در حالی اجرایی شد که پل هلایجان پس از گذشت عمر وکالت دو نماینده در این شهرستان هنوز احداث نشده است و با اقدامات هدایت‌الله خادمی نماینده جدید حرکت‌هایی امید‌بخش برای پایان یافتن این پروژه در حال روی دادن است.

از حواشی سفر استاندار و آغاز به کار این پروژه می‌توان به حضور کشاورزان و باغ‌داران حاشیه این جاده اشاره کرد که نسبت به اجرای این طرح اعتراض داشتند.

این افراد برای دقایقی به ابراز گلایه‌های خود به استاندار پرداختند.

موضع خرید نهال با قیمت هر عدد ۱۰۰ هزار تومان در سال‌های پیش جهت احداث باغ، زحمات فراوان و هزینه‌های انجام شده برای رشد و به ثمر نشستن این درختان از گلایه‌هایی بود که این افراد به استاندار منتقل کردند.

به گفته این کشاورزان ظاهرا پس از گذشت این چند سال از تاسیس باغ و طرح کشاورزی، متولیان راه استان برای ایجاد جاده در این محل حاضر به پرداخت هزینه‌های خرید چند سال پیش شده و هیچ کمکی برای زحمات و هزینه‌های صورت گرفته جهت احداث این طرح لحاظ نشده است و هزینه‌های وعده داده شده نیز پرداخت نشد.

حال باید دید مسؤولان استانی برای احداث این جاده در کوتاه مدت در کنار کسب رضایت این کشاورزان چه اقداماتی را انجام خواهند داد و آیا این انتظار مردم ایذه در سال‌های نه چندان دور برای داشتن یک جاده ایمن و مطمئن در این نقطه شروع به پایان خواهد رسید؟

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ایزنا، تاریخ 27 شهریور 95، کد مطلب: 2830: www.eizna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین