پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از توقیف ماشین اداری این مرکز توسط اداره اوقاف ملایر خبر داد.

شعار سال:


دکتر "محسن ترکاشوند" منطقه همدان، اظهار کرد: سیف‌الدوله از بزرگانی بوده است که صاحب دو سوم زمین‌های موقوفه ملایر است و وصیت کرده در ملایر بیمارستانی احداث شود که 12 تخت رایگان در اختیار مردم محروم قرار گیرد.

وی افزود: در راستای عمل به این وصیت، در سال 93 اداره اوقاف با دانشگاه علوم پزشکی به توافق رسیدند که از درآمدهای موقوفه برای گسترش اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر هزینه شود.

ترکاشوند اظهار کرد: بر اساس این توافق در سال 93 کلنگ‌زنی گسترش بخش اورژانس انجام و قرار شد دانشگاه نقشه‌های عمرانی گسترش اورژانس را بکشد و هزینه آن را هم اوقاف بپردازد.

وی افزود: با وجود اینکه نقشه‌های عمرانی آن را تحویل داده‌ایم اما هیچ‌گونه تعهداتی از سوی اداره اوقاف دریافت نکرده‌ایم.

*بی‌نصیب ماندن بیمارستان امام حسین(ع) از اعتبارات

مدیر مرکز شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: در طرح تحول نظام سلامت اعتباری برای گسترش اورژانس این بیمارستان درنظر گرفته شده بود که طبق تفاهم اوقاف مبنی بر تأمین هزینه‌های این طرح از موقوفات سیف‌الدوله، به این بخش اختصاص نیافت و در واقع از آن بی‌نصیب ماند.

وی تصریح کرد: اختلاف‌های پیش آمده اداره اوقاف را بر آن داشته که پرونده قدیمی مطالبات خود از دانشگاه علوم پزشکی را که مربوط به 10 سال گذشته است را به جریان بیندازند و توسط مراجع قضایی ماشین اداری شبکه بهداشت و سلامت را توقیف کنند.

ترکاشوند عنوان کرد: توقیف ماشین اداره مشکلاتی را به وجود آورده و کارهای اداری این مرکز و نقل و انتقالات را فلج کرده است.


*پرداخت 1.5 میلیارد تومان برای گسترش اورژانس ملایر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان نیز گفت: 1.5 میلیارد تومان برای گسترش اورژانس بیمارستان امام حسین(ع)ملایر از محل درآمدهای موقوفات مرحوم سیف‌الدوله هزینه خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام "علی کاروند" اظهار کرد: در پی حل اختلاف میان اداره اوقاف و دانشگاه علوم پزشکی بوده‌ایم و طی دو هفته گذشته در استانداری جلسه‌ای برگزار کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه عمل به نیت و وصیت وقف‌کننده از وظایف اصلی اوقاف است، تصریح کرد: با دریافت نقشه‌های عمرانی مربوط به اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر، 1.5 میلیارد تومان هزینه برای انجام این طرح پرداخت خواهیم کرد.

مدیرکل اوقاف استان در خصوص توقیف ماشین اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر اعلام کرد: مطالبات زیادی از دانشگاه علوم پزشکی داریم که چندین بار هم به آنها تذکر داده‌ایم و آنها عمل نکرده‌اند.

کاروند با بیان اینکه این اختلاف مربوط به دو اداره نبوده و در واقع پای نیت واقف و حق و حقوق آن در میان است، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا با حل اختلافات آن گونه که شایسته است به نیت واقف عمل کنیم.



با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از
خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 21 دی 1395، کد مطلب: 33128: www.hamedan.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
بعد از این همه سال از مشکلات اورژانسی در شهرستان هامون داریم صحبت می کنیم واقعا شرم اوره
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین