پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۵۱۰
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دلیجان گفت: 60 درصد از واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان نیازمند مقاوم سازی هستند.

شعارسال: سید علی بهشتی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دلیجان روز پنجشنبه افزود: از دو هزار و 881 واحد مسکونی روستایی در این شهرستان تاکنون 985 واحد با استفاده از تسهیلات بانکی با هدف بهبود کیفیت و استحکام بنای ساختمانی و ارتقاء بافت روستایی، افزایش ایمنی، بهداشتی، رفاه و آسایش مردم مقاوم سازی شدند.

وی بیان کرد: 200 واحد روستایی این شهرستان نیز بدون پروانه ساخت، از تسهیلات بانکی برای نوسازی بهره مند شدند.

بهشتی ادامه داد: در مجموع یکهزار و 873 واحد مسکونی فرسوده و قدیمی روستایی دیگر در دلیجان نیاز به نوسازی و مقاوم سازی دارند.

بهشتی با بیان اینکه طرح مقاوم سازی منازل مسکونی از سال 84 در این شهرستان آغاز شده، گفت: 23 واحد مسکونی روستایی در متراژ 132 هزار متر مربع امسال با استفاده از 121 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات در دلیجان مقاوم سازی شده است.

وی، ساخت و ساز ایمن در روستاها باید به فرهنگ تبدیل شود و مردم روستاها منازل مسکونی مقاوم و بر اساس اصول فنی را باید در برنامه قرار دهند.

شهرستان دلیجان 12 هزار و 967 خانوار دارد که از این تعداد چهار هزار و 444 خانوار در روستاها ساکن هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پیام دلیجان ، تاریخ انتشار خبر 2 دی 1395، کدمطلب: 988616503 ،www.payamedelijan.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین