پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۶۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: رویکرد بهزیستی باید از جنبه حمایتی به سمت توانمند‌سازی معلولان پیش رود تا این قشر از جامعه ضمن دستیابی به عزت نفس، توانمند شده و از چرخه حمایتی خارج شوند.

شعارسال :بهروز رفیعی اظهار داشت: معاونان و کارشناسان حوزه بهزیستی باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با توانمندسازی جامعه هدف بتوانند به اهداف بزرگ سازمان بهزیستی در این استان دست پیدا کنند.

وی افزود: تغییر رویکرد بهزیستی از حمایتی به توانمندسازی است و هدف بهزیستی نیز این است که مددجویان با بهره مندی از خدمات بهزیستی طی یک دوره زمانی، بازتوان شده و از چرخه حمایتی خارج شوند.

رفیعی با اشاره به اینکه مبنای ارائه خدمات در بهزیستی به مددجویان باید توانمندسازی جامعه هدف باشد، افزود: حفظ کرامت انسانی و کمک به مددجویان راهی خواهد بود که عزت نفس این افراد تقویت شده و شرایط برای توانمندی این قشر فراهم شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی یکی از مهم ترین اقدامات در راستای کمک به مددجویان را شناخت موقعیت شغلی هر منطقه و کمک به ایجاد اشتغال مددجویان دانست و اظهار داشت: امیدواریم با همراهی و تلاش مسئولان در شهرستان ها همواره شاهد خروج مددجویان بهزیستی از چرخه حمایتی به سمت توانمندسازی آنان باشیم.

رفیعی گفت: اگر بخواهیم به سمت رفع محرومیت ها و افزایش رفاه اجتماعی جامعه پیش رویم باید تعامل، همکاری و همراهی همه مسئولان در شهرستان ها را داشته باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بر رفع مشکلات مددجویان بهزیستی در حوزه های مختلف درمان، مسکن، معیشت و اشتغال تاکید کرد و افزود: امید است افراد خیر و افرادی که دارای تمکن مالی مناسب هستند در ارایه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی مشارکت بیشتری داشته باشند.

رفیعی در خاتمه، نقش رسانه های جمعی اعم از مطبوعات، خبرگزاری ها و صدا و سیما را در فرهنگ سازی برای جلب مشارکت مردمی در بهزیستی موثر و مهم دانست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار چهارشنبه 18 آذر 1394 ، کد مطلب : 2995200 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین