پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
در حالی که نوبخت خبرنگاران را به تعقیب قضایی تهدید کرده بود اما برای وانمود کردن اینکه پاسخگوی خبرنگاران است، خود تصمیم گرفت تا نشست خبری هفته آینده را در مجلس برگزار کند اما دفتر وی اعلام کرد که برگزاری نشست در مجلس بر اساس تقاضای خبرنگاران پارلمانی بوده است.

شعار سال: محمدباقر نوبخت دیروز سه شنبه برای دفاع از لایحه برنامه ششم توسعه در حال رفتن به صحن مجلس بود که در راهروی مجلس با خبرنگاران پارلمانی مواجه شد.

خبرنگاران در این حین به سمت نوبخت رفته و از وی سوالاتی پرسیدند اما با واکنش غیر منتظره و رفتار عجیب وی مواجه شدند.

سخنگوی دولت نه تنها جواب سوالات خبرنگاران را نداد اما آنها را تهدید کرد که اگر تصویری از واکنش عجیب وی پخش کنند، از آنها به دادگاه شکایت و آنها را «تعقیب قضایی» می کند.

وقتی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از نوبخت سوالی پرسید وی با عتاب خطاب به این خبرنگار گفت: دوربین‌تان را خاموش کنید؛‌ اگر این را پخش کنید شما را تعقیب قضایی می‌کنم.

سخنگوی دولت به خبرنگاران گفت: من در نشست های خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهم و الان وقت مصاحبه نیست.

نوبخت وقتی متوجه شد دوربین خبرنگار در حال تصویر برداری از وی است، مجددا خطاب به خبرنگاران گفت: «اگر پخش کنید شما را تعقیب قضایی می کنم».

اما وی که از این رفتار عجیب خود پشیمان شد، تصمیم گرفت تا کدورت پیش آمده بین خود و خبرنگاران مجلس را به نوعی جبران کند و در همین راستا تصمیم گرفت تا نشست خبری هفته آینده خود را در مجلس و در بین خبرنگاران پارلمانی برگزار کند.

2 ساعت بعد از این ماجرا، دفتر سخنگوی دولت اعلام کرد که در پی درخواست جمعی از خبرنگاران حوزه مجلس، نشست هفتگی اصحاب رسانه با سخنگوی دولت هفته آینده با حضور خبرنگاران پارلمانی در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

اما دفتر سخنگوی دولت برگزاری نشست هفتگی اصحاب رسانه با سخنگوی دولت در مجلس را تقاضا از سوی خبرنگاران پارلمانی اعلام کرد در حالی که خبرنگاران وقتی نوبخت را در راهروی مجلس مشاهده کردند، برای طرح سوالاتی به سمت وی رفتند و وی نه تنها به سوالات جواب نداد، بلکه آنها را تهدید کرد و در این فضا هیچ درخواستی از سوی خبرنگاران برای برگزاری نشست خبری سخنگوی دولت در مجلس مطرح نبود.

ظاهرا برگزاری نشست خبری سخنگوی دولت در مجلس با تصمیم خودشان و برای ماله کشی تهدید خبرنگاران است که آقایان دست را پیش گرفته تا پس نیفتند.

نشست خبری سخنگوی دولت با خبرنگاران سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری افکار نیوز، تاریخ انتشار: 8 دی 1395، کد مطلب: ۵۸۰۵۲۳ :www. afkarnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین