پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۷۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: عده‌ای به دنبال سیاه نمایی و تخریب چهره ورزش همدان هستند.

شعار سال: علی ضمیری کامل با اشاره به عکسی که در فضای مجازی درباره وضعیت تمرینی ورزشکار پارالمپیکی استان‌همدان منتشر شد، اظهار داشت: همه در بطن ورزش بوده‌ایم و در این استان و کشور زندگی می‌کنیم و نمی‌گوییم که همه‌چیز عالی بوده و بهترین امکانات ورزشی را داریم اما سیاه نمایی نیز اقدام جالبی نیست.

وی افزود: اینکه بخواهیم تمام عملکرد یک هیئت و یا مجموعه را نادیده بگیریم و یک نقطه سیاه در یک برگ سفید را ببینیم اصلاً درست نیست و هیچ‌کس این موضوع را نمی‌پسندد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به وضعیت هیئت دوومیدانی استان‌همدان گفت: ما از هیئت دوومیدانی استان‌همدان تقدیر می‌کنیم چراکه زحمت‌کشیده‌اند تا حمید اسلامی در زمره ورزشکاران پارالمپیکی قرار گیرد.

ضمیری عنوان کرد: هیچ‌وقت برای ورزشکاران کم نخواهیم گذاشت چراکه می‌دانیم چقدر زجر می‌کشند و سرما و گرما تمرین می‌کنند.

وی با اشاره به حمایت از حمید اسلامی ورزشکار پارالمپیکی همدان بیان کرد: هر امکاناتی که خواسته‌اند به آن‌ها نه نگفته‌ایم و تا جایی که امکان داشته بهترین امکانات در اختیار ورزشکاران قرارگرفته است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به لزوم رعایت انصاف گفت: نباید کم‌لطفی کرد و باید رعایت انصاف را هم در نظر گرفت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 9 دی 95، کد مطلب: 3863019: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین