پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
به منظور ارزیابی توان و آمادگی اعضای مدیریت بحران شهرستان گرمی مانور لحظه صفر در روستای بنه از توابع بخش مرکزی شهرستان گرمی برگزار شد ولی اعضای مدیریت بحران این شهرستان روسفید نشدند.

شعارسال: در این مانور، طی یک خبر ساختگی توسط یکی از اهالی روستا تماس تلفنی با پلیس 110 صورت گرفت و خبر آتش‌سوزی روستا اطلاع داده شد.

فرماندار گرمی در حاشیه برگزاری این مانور گفت: این مانور در 10 کیلومتری گرمی و بدون اطلاع قبلی دستگاه‌های مربوط صورت گرفت و هدف ما سنجش توان و آمادگی دستگاه‌ها در طول 15 دقیقه بود.

ابراهیم امامی هدف از اجرای مانور را ارزیابی عملکرد مطلوب در ورود به موقع و سریع به صحنه حوداث دانست و گفت: با اجرای چنین مانورهایی تمامی دستگاه های عضو مدیریت بحران شهرستان این آمادگی را پیدا می‌کنند تا در مواقع بروز بحران واقعی وارد صحنه شوند و نقاط قوت و ضعف ارزیابی گردد.

وی افزود: ارزیابی نهایی اعضای مدیریت بحران شهرستان قابل قبول نیست و بیشتر دستگاه‌ها در زمان مقرر در محل حضور نیافتند و متاسفانه دستگاه‌های در محل حادثه نیز به لحاظ کیفیت کار در حد پائینی قرار داشتند.

رئیس ستاد بحران شهرستان گرمی‌ بیان داشت: برای افزایش توان دستگاه‌ها در شرایط بحرانی، علاوه بر تشریح فعالیت دستگاه‌ها طی جلسه‌ای، مانور دیگری بدون اطلاع برگزار می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8دی1395، کدخبر: 13951008001894: www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین