پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱
فرماندار خلخال گفت: عملکرد مسئولان برخی از دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان در رویارویی با حوادث غیر مترقبه بسیار ضعیف و غیرقابل قبول است.

شعار سال: فریدون بابایی روز سه شنبه در رزمایش امداد جاده ای ساعت صفر خلخال افزود: در این رزمایش که با هدف ارزیابی سطح و توان آمادگی مدیران اجرایی این شهرستان در رویارویی با حوادث احتمالی جاده ای برگزار شد، برخی از مسئولان بسیار ضعیف عمل کردند.

وی با بیان اینکه همه مدیران اجرایی کارگروه های تخصصی شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال همیشه باید آماده مقابله با حوادث غیر مترقبه باشند، گفت: رزمایش حمل و نقل و ایمنی و امداد جاده ای امروز مدیران آماده و نیز مدیران ناتوان در مقابل حوادث این شهرستان را مشخص کرد.

وی اظهار کرد: پس از اعلام یک حادثه فرضی به همه مدیران عضو کارگروه حمل و نقل و ایمنی جادهای خلخال ماموران پلیس راه، فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به عنوان سه دستگاه اجرایی برتر و در حداقل زمان ممکن در محل حادثه فرضی حاضر شدند.

وی با بیان اینکه مسئولان دستگاه های برتر این رزمایش تشویق خواهند شد، افزود: متاسفانه در رزمایش امروز برخی از دستگاه ها با تاخیر بیش از اندازه در صحنه حاضر و برخی هم همچون آتش نشانی تا پایان برگزاری رزمایش موفق به حضور در محل نشدند که با مسئولان چنین دستگاه هایی برخورد خواهد شد.

نخستین رزمایش لحظه صفر خلخال در حوادث جاده ای بمناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل و ایمنی و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در محل سه راهی شاهرود واقع در کیلومتر 10 جاده ارتباطی خلخال به اسالم و با سناریوی وقوع حادثه رانندگی واژگونی کامیون برگزار شد.

خخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 97، کدمطلب: 82903441 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
مدیریت بحرانمون که خیلی وقته خوابه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین